به گزارش روز شنبه سازمان زیباسازی شهر تهران، سید مجتبی موسوی گفت: برخی از آثار ارائه شده درحوزه نقاشی دیواری در شورای هنری سازمان و شورای بنیاد شهید مصوب شده و برخی از طرح ها نیز مربوط به بخش یادمانی چهارمین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران است.
وی با اشاره به اینکه آثار حجمی گرامیداشت هفته بسیج نیز برگزیدگان فراخوانهای تندیس و سردیس شهدا است که در سال 1395 و 1396 برگزار شد، ادامه داد: تندیس شهید علی هاشمی، شهید دوران، شهید لشگری، شهید طومانیان و شهید مجتبی هاشمی توسط هنرمند هر اثر ساخته و همزمان با هفته دفاع مقدس در محل پیش بینی شده، جانمایی و اکران می‌شود.
موسوی با تاکید بر اینکه در حوزه نقاشی دیواری هفت نقاشی برروی هفت دیوار به تصویر درمی آید، افزود: بعضی از این نقاشی ها در هفته دفاع مقدس رونمایی و برخی همزمان با این هفته به اجرا در می‌آید.
به گفته معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران تصویر شهید مصطفی اردستانی، شهید ذاکر حسینی، شهدی عبدی، شهید سرلک، شهید محمود تاتاری و شهید کمیل میرزازاده توسط هنرمندان برجسته برروی هفت دیوار پایتخت در مناطق 13، 5، 19، 15، 12 و 14 کشیده خواهد شد.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.