برزین ضرغامی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: خیابان های انقلاب، آزادی، تهران پارس، ولیعصر، شریعتی و بزرگراه بعثت به صورت ویژه به منظور بزرگداشت این عید بزرگ، آذین بندی و نورپردازی شده اند.
وی با اشاره به اینکه سازمان زیباسازی شهر تهران المان های نوری خاص با موضوع غدیر خم را در میادین اصلی شهر اکران کرده است، ادامه داد: 12میدان از میادین شهر در شب عید غدیر خم نورافشانی می شوند . همچنین درمیدان آزادی به روش لیزر شو، تبریک عید غدیر اکران شده و درختان بلوار کشاورز و خیابان ولیعصر( حد فاصل پارک وی تا میدان تجریش) به صورت ویژه نورپردازی شده اند.
به گفته مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران، مناطق 22 گانه شهرداری تهران موظفند طبق دستورالعمل و ضوابط سازمان زیباسازی شهر تهران، ساختمان های اداری و مساجد هر منطقه را نورپردازی و آذین بندی کنند.
ضرغامی همچنین با اشاره به طرح های فرهنگی اکران شده روی سازه های تبلغاتی سطح شهر، گفت: 40 پرتابل، 110 بیلبورد و 105 عرشه پل از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران به طرح های فرهنگی با موضوعات و جملات مربوط به عید غدیر خم اختصاص یافته اند.
گفتنی است، علاوه بر این تعداد، روی تعدادی از سازه های تبلیغات تجاری نیز طرح های تبلیغات فرهنگی با موضوع غدیر خم اکران شده است.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.