به گزارش ایرنا ، سردار عبدالرضا ناظری روز چهارشنبه در همایش موتورسواران قانونمند که در سالن همایش های شهرداری ورامین برگزار شد اظهار داشت : شهرستان های شرق استان تهران به دلیل فعالیت ساکنان آن در حوزه کشاورزی، از تعداد زیادی موتورسوار برخوردار است که آنان را در معرض آسیب های جدی تصادفات و حوادث رانندگی قرار می دهد.
وی افزود : در اغلب تصادفاتی که یک طرف آن موتورسوار وجود دارد، ضربه به سر راکب موتور وارد می شود که اگر فرد از کلاه ایمنی استفاده نکرده باشد جز مرگ چیز دیگری در انتظار وی نیست.
وی تصریح کرد: روز گذشته یک موتورسوار در حادثه رانندگی در ورامین جان خود را از دست داد.
ناظری بیان کرد: با بررسی های صورت گرفته ، بیش از 48 درصد از کشته های تصادفات جاده ای شرق استان تهران ، مربوط به موتورسواران فاقد کلاه ایمنی است از این رو پلیس با تمام توان با این افراد که حتی برای جان خود نیز ارزش قائل نیستند برخورد می کند.
وی گفت: با مرگ هر فرد به ویژه سرپرست خانواده، مشکلات عدیده ای برای خانواده وی به وجود آمده و جامعه نیز از این مشکلات تأثیر می گیرد.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران اظهار داشت: موتورسواران قانونمند در ارتقای فرهنگ ترافیک نقش به سزایی ایفا می کنند، حضور موتورسواران قانون شکن که دست به انجام حرکت ناپسند و خطرناک می کنند ، مشکلات ترافیکی جامعه را افزایش می دهد.
وی با اعلام نارضایتی مردم از حرکت مارپیچ موتورها و تردد غیرقانونی موتور ها در پیاده روها از آنان خواست تا ضمن احترام به قانون ، پلیس را در رفع مشکلات ترافیکی یاری کنند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را برعهده دارد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.