از زمانی که ترامپ رئیس جمهور شد به قاره آفریقا سفر نکرد قاره ای که بر اساس گزارش های رسانه ای کشورش هایش را به دلیل ورود مهاجران از آن به ایالات متحده آمریکا«زباله» توصیف کرد.توصیف قبیحانه ای که خشم کشورهای آفریقایی را برانگیخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از خبرگزاری فرانسه، کاخ سفید اعلام کرد که«ملانیا ترامپ» بانوی اول ایالات متحده آمریکا طی سال جاری بدون شوهرش «دونالد ترامپ» به آفریقا سفر دوره ای انجام می دهد.

کاخ سفید با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ملانیا ترامپ گفت:« این اولین بار است که به آفریقا سفر می کنم و شور و شوق زیادی برای آشنایی با مسائل مربوط به کودکان در سراسر آفریقا و اطلاع از فرهنگ و تاریخ غنی آفریقا دارم.»

وی افزود:« امید به این دارم که بتوانم توجه را به کار انسانی و برنامه های توسعه موفقیت آمیز که در چندین کشور آفریقایی به اجرا در آمده جلب کنم.»

این بیانیه کشورهایی که بانوی اول آمریکا به آنها سفر می کند را و زمان آغاز و مدت سفر ملانیا را فاش نکرد.

ملانیا که در چند سفر خارجی شوهرش دونالد ترامپ را همراهی کرد اما پیش از این  به تنهایی به کانادا سفری رسمی انجام داده است.

از زمانی که ترامپ رئیس جمهور شد به قاره آفریقا سفر نکرد قاره ای که بر اساس گزارش های رسانه ای کشورش هایش را به دلیل ورود مهاجران از آن به ایالات متحده آمریکا«زباله» توصیف کرد.توصیف قبیحانه ای که خشم کشورهای آفریقایی را برانگیخت.

لیکن ملانیا در بیانیه خود لحن باز و صلح آمیزی داشت و گفت:« ما جامعه جهانی هستیم و بر این باورم که از طریق گفت و گوی باز و تبادل افکار فرصتی واقعی برای آموزش به یکدیگر داریم.»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.