پس از انتقاد ترامپ از «لبرون جیمز» ستاره بسکتبال «ان بی ای» به دلیل اینکه گفته بود رئیس جمهوری به اختلافات نژادی در آمریکا دامن می زند، مورد حمایت بالای مردمی از جمله همسر ترامپ قرار گرفت.

به گزارش جماران؛ اختلاف نظر «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا با خانواده اش بخاطر جانبداری «ملانیا ترامپ» همسر وی از یک بسکتبالیست سیاهپوست آمریکایی ابعاد تازه ای به خود گرفته است.

به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، پس از انتقاد ترامپ از «لبرون جیمز» ستاره بسکتبال «ان بی ای» به دلیل اینکه گفته بود رئیس جمهوری به اختلافات نژادی در آمریکا دامن می زند، مورد حمایت بالای مردمی از جمله همسر ترامپ قرار گرفت.

جیمز به تازگی در مصاحبه ای به سی ان ان گفت که به اعتقاد وی، ترامپ با استفاده از ورزش، باعث تفرقه افکنی می شود.

ترامپ ابتدا عکس العملی به این سخنان نشان نداد، اما جمعه شب در توییتی یادآور شد که این بسکتبالیست با احمق ترین فرد در تلویزیون (مجری سی ان ان) گفت و گو کرده است. 

ترامپ در این توییت نوشت که مجری سی ان ان کاری کرد که جیمز، باهوش به نظر آید، که کار ساده ای نیست.

پس از انتشار این توییت، هواداران بسکتبالیست آمریکایی واکنش تندی به ترامپ نشان دادند، اما عجیب ترین واکنش از طرف بانوی اول آمریکا نمود یافت، به طوری که مدیر ارتباطی وی بیانیه ای صادر کرد که از اختلاف موضع او با رئیس جمهوری حکایت داشت. 

مجری سی ان ان نیز بیکار ننشست و در توییتی اعلام کرد: احمق واقعی کیست؟ فردی که کودکان را به کلاس درس می فرستد یا فردی که کودکان را در قفس حبس می کند.

وی در این توییت به اقدام بسکتبالیست آمریکایی در افتتاح مدرسه ای برای جوانان در معرض خطر در ایالت اوهایو و همچنین اقدام دولت ترامپ در بازداشت کودکان مهاجر در مرز مکزیک اشاره داشت.

«هیلاری کلینتون» رقیب دمکرات ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا نیز از بسکتبالیست آمریکایی دفاع کرد.

بازیکنان لیگ فوتبال آمریکایی که به نژادپرستی در کشورشان اعتراض دارند، بارها هنگام پخش سرود ملی آمریکا زانو زده اند که این مساله با انتقاد شدید ترامپ رو به رو شده است.

سال گذشته جیمز نیز در دیدار تیم کلیولند کاوالیرز با واشنگتن ویزاردز، با یک کفش سیاه در یک پا و یک کفش سفید در پای دیگر به زمین آمد. او پشت کفش هایش عبارت «برابری» را درج کرده بود.

جیمز که چهار بار به عنوان بهترین بازیکن ان بی ای شناخته شده، همواره از ترامپ انتقاد کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.