برخی منابع آگاه به روزنامه رأی الیوم در لندن گفتند که شیخ قاسم در یکی از بزرگترین بیمارستان های لندن که در زمینه درمان بیماری سرطان تخصص دارد و توسط ماهرترین پزشکان در این زمینه درمان می شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از روزنامه رأی الیوم، «شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین و رهبر مخالفان این کشور صبح امروز ساعت ده به وقت محلی بحرین منامه پایتخت این کشور را با یک هواپیمای وابسته به شرکت هواپیمایی الخلیج و به منظور درمان بیماری سرطان به مقصد لندن ترک کرد.پیش از این پادشاه بحرین با صدور فرمانی پادشاهی دستور داده بود که سفر شیخ عیسی قاسم و صدور مجوز سفر برای وی به مدت یک سال فقط تسهیل شود و هزینه های درمان وی در خارج نیز توسط حکومت پرداخت شود.

برخی منابع آگاه به روزنامه رأی الیوم در لندن گفتند که شیخ قاسم در یکی از بزرگترین بیمارستان های لندن که در زمینه درمان بیماری سرطان تخصص دارد و توسط ماهرترین پزشکان در این زمینه درمان می شود.

شیخ قاسم 78 ساله به بیماری سرطان در مراحل اولیه آن پس از ادامه دو سال حصر خانگی اش و سلب ملیت از وی با حکم و تصمیم سیاسی مبتلا شد. رهبر شیعیان بحرین در منطقه «الدراز» که بیش از 25 هزار نفر جمعیت در آن ساکن هستند و از بیش از دو سال پیش توسط حکومت بحرین در حصر خانگی به سر می برد.

روز جمعه گذشته نیز شیخ« خالد بن احمد آل خلیفه»وزیر خارجه بحرین در توئیتی در حساب شخصی اش در توئیتر نوشت که پادشاه این کشور دستور داده است که خروج شیخ قاسم برای درمان به خارج از کشور تسهیل شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.