فرماندهان نظامی ارتش اسرائیل از این حمله حزب الله در امان نماندند به طوری که عکس هایی از شخصیت های نظامی و امنیتی اسرائیلی منتشر کرد که از آنها در زمان بازدیدهای میدانی از مراکز نظامی نزدیک مرزهای سرزمین های اشغالی با لبنان گرفته شده اس

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک عربی، ستاد تبلیغات جنگ وابسته به حزب الله لبنان جنگ رسانه ای جدیدی علیه اسرائیل به راه انداخت به طوری که تصاویری که از داخل یکی از شهرک های یهودی نشین در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان گرفته شده است را منتشر کرد.

ستاد تبلیغات جنگ حزب الله تصاویر را با این جمله همراه کرد:« برای کسی که گمان می کند جای پا ما را تعقیب می کند..فراموش نکن پشت سرت را هم نگاه کنی». این جمله با دو زبان عربی و عبری نوشته شد و عکس ها محتوای مستقیم برای اسرائیل داشت زیرا حزب الله توانست که این عکس ها را از داخل اراضی اشغالی فلسطین که دور از مرزهاست بگیرد. این علاوه بر تصاویر هوایی است.

فرماندهان نظامی ارتش اسرائیل از این حمله حزب الله در امان نماندند به طوری که عکس هایی از شخصیت های نظامی و امنیتی اسرائیلی منتشر کرد که از آنها در زمان بازدیدهای میدانی از مراکز نظامی نزدیک مرزهای سرزمین های اشغالی با لبنان گرفته شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.