ارتش سوریه و همپیمانانش در محور مقاومت عملیات آزادی شهر البوکمال در نزدیکی مرزهای سوریه با عراق را با گلوله باران شدید و بمباران مواضع داعش آغاز کردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از المیادین، ارتش سوریه و همپیمانانش عملیات بزرگ زمینی و هوایی آزادی شهر مرزی«البوکمال» با عراق را آغاز کردند.

خبرنگار المیادین در شهر«دیرالزور» گفت که ارتش سوریه و همپیمانانش در محور مقاومت عملیات آزادی شهر البوکمال در نزدیکی مرزهای سوریه با عراق را با گلوله باران شدید و بمباران مواضع داعش آغاز کردند.

این خبرنگار افزود که ارتش سوریه و هم پیمانانش همچنین مواضع داعش را در منطقه صنعتی و اطراف منطقه «حویجه صکر» در دیرالزور را نیز به شدت مورد حمله قرار دادند.

خبرنگار المیادین همچنین گفت که ارتش سوریه و هم پیمانانش در محور مقاومت در نزدیکی منطقه «العشاره» نیز به شدت با داعش درگیر شدند.

در همین حال، برخی منابع عراقی گفتند که گروه های مقاومت عراقی عضو الحشد الشعبی بلافاصله پس از آزادی شهر «القائم» عراق در آزادی شهر البوکمال سوریه مشارکت می کنند. عملیات آزادی القائم در مرزهای عراق با سوریه به زودی آغاز می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.