شهر مهم و استراتژیک المیادین در استان دیرالزور سوریه از داعش آزاد شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از روسیا الیوم، خبرنگار روسیا الیوم به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد که شهر مهم و استراتژیک «المیادین» در استان «دیرالزور» توسط نیروهای ارتش سوریه و هم پیمانانش آزاد شد.

ستاد تبلیغات جنگ سوریه آزادی شهر را تأیید کرده و تأکید کرد که ارتش به سمت غرب شهر برای تقویت خطوط دفاع از آن پیشروی می کند.

پیش از این فعالان سوری از ادامه درگیری شدید ارتش و عناصر داعش در شهر المیادین و اطراف آن خبر داده بودند و اعلام کردند که ارتش سوریه و هم پیمانانش بخش های گسترده ای از شهر المیادین آزاد کردند.

به گفته این فعالان درگیری های شدید میان ارتش و هم پیمانانش با عناصر گروه تروریستی داعش در محور های ساحل های شرقی رود فرات در مقابل شهر دیرالزور ادامه دارد.

یک منبع نظامی سوری گفت که یگان های مهندسی در حال پاک سازی مین ها و مواد منفجره هستند که تروریست ها در خیابان های شهر المیادین کار گذاشتند.

این منبع افزود که یگان های ارتش در حال پیگرد بقایای گروه تروریستی داعش فراری از  شهر هستند و صفوف این گروه به طور کامل از هم پاشیده است.

نیروهای ارتش همچنین پیشروی خود را برای کامل کردن محاصره شهر دیرالزور ادامه می دهند و توانستند با پیشروی جدید گذرگاه ارتباطی بین ریف شرقی و شمال غربی در ساحل شرقی رود فرات را ببندند.

پیش از این شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد که شهر مهم و استراتژیک المیادین در استان دیرالزور به طور کامل توسط ارتش سوریه و همپیمانانش به محاصره در آمده است.

خبرنگار المیادین تأکید کرد که ارتش سوریه و هم پیمانانش در محور مقاومت جاده ارتباطی شهرهای المیادین و «البوکمال» را قطع کردند.

در تحولی دیگر، ارتش سوریه و هم پیمانانش عناصر گروه تروریستی داعش را در مناطق شرقی شهر«دیرالزور» به طور کامل به محاصره خود درآوردند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.