میزان محبوبیت رئیس جمهور آمریکا به رقم پایینی رسید و در این زمینه رکورد زد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از پایگاه خبری یو اس نیوز، اکثر آمریکایی ها فکر نمی کنند «دونالد ترامپ» رییس جمهور کشورشان فرد صادقی باشد، و بر اساس نظرسنجی جدید، میزان محبوبیت او همچنان کم است.

تنها 33 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی که در دانشگاه «کینیپیاک» (Quinnipiac) در ایالت «کنیتیکات» صورت گرفته است از عملکرد شغلی ترامپ راضی هستند، که بدترین میزان در دوره ریاست جمهوری نوپای اوست و 61 درصد از این عملکرد ابراز نارضایتی کرده اند. این رقم در مقایسه با نظرسنجی پایان ماه ژوئن که در آن 40 درصد از عملکرد ترامپ راضی و 55 درصد ناراضی بودند، شاهد افت بوده است.

مردان سفید پوست، که در انتخابات سال 2016 حمایت چشمگیری از ترامپ داشتند، اکنون دچار دودستگی شده اند و 48 درصد از عملکرد ترامپ ابراز نارضایتی و 47 درصد ابراز رضایت کرده اند. 64 درصد زنان سفیدپوستاین عملکرد را رد، و تنها 31 درصد آن را تایید می کنند.

76 درصد از حامیان جمهوری خواهان عملکرد ترامپ را تایید می کنند که این رقم در مقایسه با 84 درصد ماه ژوئن کاهش داشته است. فقط 2 درصد از دموکرات ها و 34 درصد از مستقل ها موافق عملکرد ترامپ هستند.

41 درصد شیوه مدیریت اقتصاد او را می پسندند و 52 درصد مخالف آن هستند.

کوینیپیاک دریافته است که 62 درصد می گویند ترامپ فرد صادقی نیست، 71 درصد می گویند که او واقعگرا نیست، 63 درصد می گویند که او مهارت های رهبری را ندارد، 54 درصد می گویند از اینکه چنین رئیس جمهوری دارند خجالت زده اند، و 59 درصد می گویند که او به شهروندان عادی اهمیتی نمی دهد.

69 درصد می گویند که ترامپ باید ارسال پیام های خود را در حساب شخصی توییتر خود متوقف کند، توییت های او اغلب توهین آمیز هستند.

«تیم مالوی» معاون شرکت نظرسنجی کوینیپیاک گفت: «انتخاب اینکه کدام موضوع هشدار دهنده تر است در میان این همه ارقام هشدار دهنده کار سختی است.» او افزود: «روزانه قطره قطره از اشتباهات و اختلاف ها باعث ایجاد یک موج نزولی در آراء رای دهندگان می شود.»

به اعتقاد او، ترامپ تمایل دارد نظرسنجی های بد را به عنوان جهت گیری های تند علیه خود نادیده بگیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.