پهپادهای انتحاری حزب الله خسارت های سنیگینی به شهرک های یهودی نشین شمال فلسطین اشغالی وارد کرده اند و همچنین شماری را در این مناطق از پای درآورده اند.

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، روزنامه یدیعوت آحارنوت اسرائیلی نوشت که پهپادهای حزب الله لبنان بر فراز شهرک یهودی نشین کریات شمونه پرواز می کنند و بدون آنکه رهگیری شوند منفجر می شوند بعد از آن تازه آژیرهای خطر به کار می افتند.

این روزنامه نوشت: پهپادهای انتحاری حزب الله خسارت های سنیگینی به شهرک های یهودی نشین شمال فلسطین اشغالی وارد کرده اند و همچنین شماری را در این مناطق از پای درآورده اند.

شلیک ۵۴۵۰ موشک و پهپاد حزب الله به شمال فلسطین اشغالی

  

در تحولی دیگر به گزارش العالم، روزنامه صهیویستی معاریو نوشت: حملات حزب الله لبنان به فلسطین اشغالی تاکنون به هلاکت ۲۱ نظامی صهیونیست و مجروح شدن ۸۴ نفر دیگر منجر شده و در این حملات، بیش از ۸۰۰ مقر نظامی نیز آسیب دیده اند.

به گزارش المنار، روزنامه عبری «معاریو» در گزارشی اذعان کرد: از آغاز جنگ تاکنون بیش از ۴۲۰۰ موشک، ۸۰۰ موشک ضد زره و بیش از ۴۵۰ پهپاد از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های شمالی شلیک شده است که به کشته شدن ۲۱ نظامی اسرائیلی و مجروح شدن ۸۴ تَن دیگر منجر شده است.

همچنین تا کنون بیش از ۸۰۰ خانه و ساختمان در نتیجه حملات حزب الله ویران شده است.

حمله موشکی حزب الله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، حزب الله لبنان اعلام کرد برای حمایت و پشتیبانی از ملت و مقاومت فلسطین در باریکه غزه، ساعت ۲۳:۳۵ پنج شنبه شب (به وقت محلی) مرکز تجمع نظامان رژیم صهیونیستی را در منطقه اشغالی "مثلث السروات" مقابل شهرک یارون در جنوب لبنان با سلاح موشکی هدف قرار داده است.

حمله حزب الله به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در شهرک المطله

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد برای حمایت و پشتیبانی از ملت استوار و مقاومت دلاور فلسطین در باریکه غزه و پاسخ به تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی علیه روستا‌ها و خانه‌های غیرنظامیان در جنوب لبنان، پنج شنبه شب یک ساختمان مورد استفاده ارتش اشغالگر را در شهرک المطله با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

حمله حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها در شهرک اشغالی ایون مناحم

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد برای حمایت و پشتیبانی از ملت استوار و مقاومت دلاور فلسطین در باریکه غزه و پاسخ به تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی علیه روستا‌ها و خانه‌های غیرنظامیان در جنوب لبنان، سه ساختمان مورد استفاده ارتش اشغالگر را در شهرک ایون مناحم به صورت مستقیم هدف قرار داده است.

شبکه تلویزیونی المیادین هم از تیراندازی مستقیم از جنوب لبنان به شهرک صهیونیست نشین المطله در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

 

حمله موشکی حزب الله به پادگاه زبدین رژیم صهیونیستی

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، حزب الله لبنان اعلام کرد پادگان زبدین در مزارع اشغالی شبعای لبنان را هدف حملات موشکی قرار دادیم و عملیات ما دقیق و موفقیت آمیز بود.

حمله پهپادی حزب الله به مقر فرماندهی لشکر ۷۶۹ ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، حزب الله لبنان اعلام کرد با استفاده از پهپاد‌ها مقر فرماندهی لشکر ۷۶۹ ارتش رژیم صهیونیستی را در پادگان کریات شمونه هدف قرار دادیم. در این حمله دفاتر افسران این لشکر و ساختمان سری ارتباطات آن هدف قرار گرفت.

حزب الله از انهدام یک تانک مرکاوا رژیم اشغالگر خبر داد

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد حزب الله لبنان اعلام کرد مبارزان ما یک دستگاه تانک مرکاوا رژیم صهیونیستی را در منطقه حرش شتولا در کمینی گرفتار و آن را منهدم کردند. در این عملیات سرنشینان تانک کشته یا زخمی شدند.

حمله حزب الله به پایگاه المرج رژیم صهیونیستی

شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری گزارش داد حزب الله اعلام کرد :‌ پایگاه المرج رژیم صهیونیستی را با توپخانه هدف قرار دادیم.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.