وبسایت روزنامه یدیعوت آحارنوت نوشت که از ابتدای جنگ غزه در هفتم اکتبر 2023 تا کنون و در جریان جنگ در غزه و در شمال فلسطین اشغالی بیش از 13572 نظامی و غیرنظامی به بیمارستان ها منتقل شدند.

به گزارش جماران به نقل از  المیادین، رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که از ابتدای جنگ علیه غزه در هفتم اکتبر 2023 تا کنون  بیش از 405 نظامی اسرائیلی به شکلی  خطرناک زخمی شده اند.

این در حالی است که ویدیوهای حملات مبارزان فلسطینی به  نیروهای ارتش رژیم اشغالگر که توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه منتشر می شود حکایت از آن دارد که شمار زخمی های ارتش رژیم اشغالگر که اوضاع آنها وخیم است بسیار بیشتر از چیز ی است که  این رژیم منتشر می کند.                                                                           

وبسایت روزنامه یدیعوت آحارنوت  نوشت که از ابتدای جنگ غزه در هفتم اکتبر 2023  تا کنون و در جریان جنگ  در غزه و در شمال فلسطین اشغالی بیش از 13572 نظامی و غیرنظامی به بیمارستان ها منتقل شدند.                                                                                                                                   

این وبسایت تأکید کرد که تا امروز صبح دوشنبه 233 نظامی در  بیمارستان ها  درمان می شوند که حال 48 نفر از آنها وخیم است.

در همین حال، ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد که 136 اسیر اسرائیلی که عمده آنها نظامی هستند همچنان در اختیار حماس و دیگر گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه هستند و شمار نظامیان کشته شده اعلام شده این رژیم نیز از هفتم اکتبر 2023 تا کنون به 531 نفر رسیده است.      

همچنین  بر اساس اعترافات رژیم اشغالگر در نبرد زمینی در نوار غزه تا کنون 195 نظامی اسرائیلی کشته شدند و 1193 نفر نیز زخمی شدند.   

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.