سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل صبح امروز در سخنانی ادعا کرد که شب گذشته بیش از ۵۰۰ هدف راهبردی در نوار غزه هدف گرفته شده است. او به صراحت اعلام کرد که «ما طی حملات هوایی به غزه بیش از ۱۰۰۰ تن مواد منفجره روی این منطقه ریخته‌ایم».

به گزارش جماران، حملات بی امان رژیم اسرائیل به مناطق مسکونی در نوار غزه همچنان ادامه دارد. براساس آخرین آمار منتشر شده که وزارت بهداشت غزه اعلام کرده  ۵۶۰ نفر در حملات هوایی به شهادت رسیده و ۲۹۰۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند. با توجه به تداوم حملات پیش بینی ها حاکی از این است که تعداد شهدا سیر صعودی خواهد داشت.  سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل صبح امروز در سخنانی ادعا کرد که شب گذشته  بیش از ۵۰۰ هدف راهبردی در نوار غزه هدف گرفته شده است. او به صراحت اعلام کرد که  «ما طی حملات هوایی به غزه بیش از ۱۰۰۰ تن مواد منفجره روی این منطقه ریخته‌ایم».

 تا آخرین ساعات روز گذشته (۱۶ مهر) بیش از ۱۲۳ هزار و ۵۳۸ نفر از ساکنان غزه مجبور شده‌اند خانه‌های خود را در پی بمباران ترک کنند. طبق این گزارش؛ بسیاری از آوارگان فلسطینی پس از ترک خانه‌های خود به مدارس وابسته به آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا)  پناه برده‌اند.

نوار غزه

نوار غزه

نوار غزه

نوار غزه

نوار غزه

نوار غزه

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.