رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که در منطقه غلاف غزه عملا هرج و مرج واقعی حاکم است به طوری که تعداد زیادی به شکل اشتباهی کشته یا زخمی می شوند

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، در پی کشته شدن شماری از شهرک نشینان اسرائیلی در  غلاف غزه توسط نیروهای ارتش اشغالگر به گمان آن که فلسطینی هستند رسانه های اسرائیلی از حاکم شدن هرج و مرج در این منطقه خبر می دهند.

عصر امروز یک اسرائیلی در سدیروت به ظن آن که از نیروهای حماس است و به ایست ارتش توجهی نکرد و به راه خود ادامه داد به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی کشته شد.

نیروهای ارتش اسرائیل به این اسرائیلی فرمان ایست دادند اما او  که سوار بر خودرو بود به راه خود ادامه داد به همین دلیل نظامیان به او شلیک کردند.

 رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که در منطقه غلاف غزه عملا هرج و مرج واقعی حاکم است به طوری که تعداد زیادی به شکل اشتباهی کشته یا زخمی می شوند زیرا شهرک نشینان به دستورات ارتش برای ایستادن توجهی نمی کنند چون می ترسند که مبارزان فلسطینی با پوشش لباس ارتش اسرائیل به آنها ایست می دهند.

نیروهای ارتش اسرائیل نیز وقتی شهرک نشینان به دستورات شان برای ایستادن توجه نمی کنند به سمت آنها تیراندازی می کند زیرا گمان می کند شهرک نشینان فلسطینی هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.