رئیس سابق موساد در ادامه گفت که بیش از سه هزار موشک تا کنون از نوار غزه شلیک شده است و این چیزی فراتر از تصور و خیال است.

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رئیس سابق موساد به سی ان ان گفت که این سازمان هیچ گونه هشداری از هر نوعی دریافت نکرده است و آن چه روز شنبه رخ داد یک غافلگیری کامل بود.

وی افزود: ما نمی دانستیم که این همه موشک دارند و توقع نداشتیم که مانند امروز این همه کارآمد باشند.

رئیس سابق موساد در ادامه گفت که بیش از سه هزار موشک تا کنون از نوار غزه شلیک شده است و این چیزی فراتر از تصور و خیال است.

این مسئول سابق اسرائیلی تأکید کرد که حماس به احتمال زیاد در انجام تمرین ها بدون آن که نیروهای اسرائیلی مطلع باشند موفق شده است.

بنابراین گزارش، گردان های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس صبح روز شنبه عملیات نظامی بی سابقه ای را علیه رژیم اشغالگر آغاز کرد که شامل شلیک هزاران موشک، نفوذ و حمله به شهرک های یهودی نشین می شود و تا کنون به گفته منابع اسرائیلی بیش از 300اسرائیلی کشته شدند و بیش از هزار و 590 اسرائیلی دیگر نیز زخمی شدند. علاوه بر آن بیش از 100 اسرائیلی دیگر به اسارت مقاومت فلسطین در نوار غزه در آمده اند. علاوه بر ان 750 اسرائیلی هم مفقود شده اند. در مقابل، اسرائیل یک عملیات نظامی علیه نوار غزه به راه انداخت و مناطق مختلف نوار غزه  و ساختمان های مسکونی را بمباران کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.