آتش سوزی بزرگی یک ادوگاه آوارگان مسلمانان میانمار(روهینگا) را در شهر«کاکس بازار» در جنوب شرق بنگلادش به طور کامل از بین برد.

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، آتش سوزی بزرگی یک ادوگاه آوارگان مسلمانان میانمار(روهینگا) را در شهر«کاکس بازار» در  جنوب شرق بنگلادش به طور کامل از بین برد.

تصاویری از این آتش سوزی بزرگ منتشر شده است که زبانه های آتش و دود را نشان می دهد که از اردوگاه به آسمان بالا رفته است و پناهندگان روهینگا سراسیمه و آشفته هستند.

میانمار. روهینگا...

بیش از یک میلیون آواره مسلمان روهینگا در  پناهگاه هایی به سر می برند که از ورقه های پلی اتیلن و ستون هایی از خیزران در اردوگاه های نامنظم  در کاکس بازار ساخته شده اند، زندگی می کنند. این آوارگان از سرکوب وحشیانه و قتل عام شان توسط دولت میانمار و ارتش این کشور فرار کرده و به بنگلادش پناه برده اند.

میانمار. روهینگا3

این آوارگان از اوضاع انسانی بسیار دشوار در اردوگاه های پناهندگان در سایه محرومیت از آموزش و کار به سر می برند. دولت میانمار نیز روهینگا را مهاجرانی می داند که از بنگلادش به این کشور آمده اند در حالی که سازمان ملل آنها را در ردیف اقلیتی که تحت بیشترین فشار در جهان هستند قرار داده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.