اسرای زن فلسطینی در پیامی صوتی ملت و مقاومت فلسطین را یه باری طلبیدند.

به گزارش جماران به نقل از صفا،  رسانه های فلسطینی صبح امروز چهارشبنه یک پیام صوتی مهمی از بانوان اسیر فلسطینی در زندان اسرائیلی دامون منتشر کردند. در این پیام زنان اسیر فلسطینی از ملت و گروه های مقاومت فلسطین درخواست کمک کردند.

 اسرای زن فلسطینی در این پیام صوتی ملت و مقاومت فلسطین را یه باری طلبیده‌ و تاکید کرده‌اند که چه کسی ما را از اینجا نجات می‌هد و به رنج و محنت‌های زنان اسیر در زندان‌های رژیم اشغالگر پایان می‌دهد.

آن‌ها گفتند که آیا کسی هست به داد ما برسد و به دشمن درسی فراموش نشدنی می‌دهد؟ یا باید منتظر اسیری دیگر باشیم که ما را یاری کند همانگونه که سال گذشته برادر یوسف المبحوح چنین کاری کرد.

اسرای زن فلسطینی تاکید کردند که مهم‌تر از همه، چه کسی ما را که به وظیفه خود در دفاع از وطن و مقدسات عمل کردیم و شهادت قسمتمان نشد و اکنون در بند اسارت گرفتار شده‌ایم، آزاد می‌کند.

در انتهای این پیام صوتی آمده است: این ندایی است که ما سر داده‌ایم، آیا کسی هست ما را یاری ‌کند و ظلم و جنایت دشمن را از ما دور کرده و ما را آزاد کند؟!

نیروهای وابسته به اداره زندان های رژیم اشغالکر اخیرا به زنان فلسطینی اسیر در زندان دامون تعدی کرده و به سمت آنها گاز اشک آور شلیک کرده و سگ های پلیسی را نیز به سمت شان رها کردند. همچنین ملاقات خانواده ها و وکلای مدافع زنان اسیر در این زندان را لغو کردند.

علاوه بر آن اداره زندان دامون اتاق های زنان اسیر فلسطینی را به سلول تبدیل کرد. زندانبانان ابزارهای برقی و همه وسایل دیگر را خارج کرده و مجازات سختی علیه زنان زندانی اعمال کردند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.