رسانه های صهیونیستی گزارش داده اند که عامل تیراندازی در شهرک سلوان در قدس، یک نوجوان 13 ساله فلسطینی است که مورد اصابت گلوله قرار گرفته، زخمی و بازداشت شده است.

به گزارش جماران، پس از عملیات نخست علیه صهیونیست ها در انتقام شهادت 9فلسطینی در جنین منابع خبری از عملیات مسلحانه دوم توسط یک فلسطینی در شهرک سلوان در قدس و زخمی شدن تعدادی از شهرک نشینان صهیونیست خبر دادند.

خضر شاهین خبرنگار شبکه خبری العالم در قدس با ارسال تصاویری، از عملیات مسلحانه امروز (شنبه) یک فلسطینی در شهرک سلوان در قدس خبر داد که طی آن دو صهیونیست زخمی شدند.

خبرگزارش شهاب در همین زمینه گزارش داد که حال هر دو زخمی صهیونیست نیز وخیم گزارش شده است.

رسانه های صهیونیستی گزارش داده اند که عامل تیراندازی در شهرک سلوان در قدس، یک نوجوان 13 ساله فلسطینی است که مورد اصابت گلوله قرار گرفته، زخمی و بازداشت شده است.

به دنبال عملیات مسلحانه امروز، شمار زیادی از نیروهای پلیس اشغالگر در محل حضور یافتند.

به دنبال عملیات مسلحانه یک فلسطینی در شهرک سلوان در قدس اشغالی و مجروح شدن دو شهرک نشین صهیونیست، نیروهای اشغالگر در این شهرک در حالت آماده باش قرار گرفتند.

عملیات های مسلحانه اخیر فلسطینیان در سرزمین های اشغالی از آنجا شروع شد که روز پنج‌شنبه (6 بهمن ماه 1401) نظامیان صهیونیست با یورش به اردوگاه «جنین» در شمال کرانه باختری 9 فلسطینی را شهید و 20دیگر را مجروح کردند.

یک روز پس از این واقعه یک جوان فلسطینی در عملیاتی در عصر جمعه ( 7 بهمن ماه 1401) در قدس – که خود در این عملیات به شهادت رسید – 8 صهیونیست را کشته و 12 نفر دیگر را مجروح کرد.

گروه‌های فلسطینی عملیات شهادت طلبانه قدس را انتقام شهدای جِنین عنوان کردند.

پس از این عملیات صدها شهروند فلسطینی در غزه و کرانه باختری با شرکت در تظاهراتی حمایت خود را از عملیات شهادت طلبانه قدس اعلام کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی فلسطین اشغالی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.