ایوانکا ترامپ پس از اعلام نامزدی دونالد ترامپ برای ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کرد

به گزارش جماران ایوانکا ترامپ پس از اعلام نامزدی پدرش، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، بیانیه ای صادر کرد.

ایوانکا در این بیانیه گفت: "من پدرم را بسیار دوست دارم. این بار اولویت را برای فرزندان کوچکم و زندگی خصوصی که به عنوان خانواده ایجاد می کنیم، انتخاب می کنم. هیچ برنامه ای برای درگیر شدن در سیاست ندارم."

وی ادامه داد: "در حالی که من همیشه پدرم را دوست دارم و از او حمایت خواهم کرد، اما خارج از عرصه سیاسی این کار را انجام خواهم داد. من به خاطر افتخار خدمت به مردم آمریکا سپاسگزارم و همیشه به دستاوردهای بسیاری از دولتمان افتخار خواهم کرد."

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا دیروز سه شنبه نامزدی رسمی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا اعلام کرد.

رئیس‌ جمهور سابق آمریکا که در تلاش برای رسیدن دوباره به ریاست جمهوری برای دو دوره غیرمتوالی است، گفت: برای اینکه آمریکا را دوباره بزرگ و با شکوه کنم، امشب نامزدی خود را برای ریاست جمهوری آمریکا اعلام می‌کنم.

ترامپ گفت: ما پیروز می‌شویم چون با همه قدرت مبارزه می‌کنیم و جو بایدن دیگر نمی‌تواند چهره کشور ما باشد.

وی افزود: اطمینان می‌دهم او (بایدن) در انتخابات ۲۰۲۴ موفق نمی‌شود. ما این بار با رای بیشتری پیروز می‌شویم.

ترامپ با بیان اینکه دمکرات ‌ها به سلطه دولت اعتقاد دارند و ما به آزادی، مدعی شد: ما بزرگترین اقتصاد را خواهیم ساخت.

وی ادامه داد که آمریکای تحت کنترل دمکراتها سرنوشت ما نیست و نباید ادامه پیدا کند. ما درخشش آمریکا را می‌خواهیم.

ترامپ همچنین گفت که نباید فراموش کنیم  نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اخراج شده است.

نتایج انتخابات میاندوره‌ای کنگره آمریکا در هشتم نوامبر ۲۰۲۲  (۱۷ آبان ۱۴۰۱)  اختلاف نظر در حزب جمهوریخواه را برجسته کرد و حواشی آن باعث شد تا تلاش دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین و جنجالی این کشور برای اعلام نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ به خطر بیافتد.

تارنمای روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز  گزارش داد که رئیس جمهور پیشین آمریکا گرچه کمک کرد تا محبوبیت ران دسانتیس فرماندار کنونی ایالت فلوریدا افزایش یافته و با رشد در صحنه سیاسی رای اعتماد مردم را بدست آورد، با این حال دست پرورده اش به رقیبی جدی بر سر کسب نامزدی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ تبدیل شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.