ترامپ در حال بستن بار و بندیلش برای ترک کاخ سفید است.

 

به گزارش جماران به نقل از شبکه تلویزیونی ان بی سی نیوز، جعبه بزرگی از کارتن های خالی به ساختمان دفتر اجرایی کاخ سفید تحویل داده شده است تا بسته بندی وسایل «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و مسئولان دولتش آغاز شود.

دولت «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب آمریکا قصد دارد کارزاری برای نظافت و پاکسازی کامل کاخ سفید را یک هفته قبل از مراسم انتصاب بایدن به عنوان رئیس جمهور و ترک کاخ سفید توسط ترامپ و رفتنش به تفرجگاه Mar-a-Lago  در «فلوریدا» راه بیندازد.

2

قراردادهای دولتی و دستورات خرید که شبکه ان بی سی نیوز بررسی کرده است نشان می دهد که هزینه نظافت اضافی کاخ سفید نزدیک به نیم میلیون دلار است.

فرایند نظافت کاخ سفید با فرایندهای نظافت این ساختمان در گذشته که کارکنان کاخ سفید انجام می دادند،بسیار فرق دارد زیرا ترامپ و بیش از 40 تن از افراد نزدیک به وی به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

3

وزارت خارجه آمریکا نیز روز چهارشنبه اعلام کرد که بایدن در شب قبل از مراسم انتصاب که ترامپ اعلام کرد در آن شرکت نمی کند، در «بلر هاووس» می ماند.

پیش از این یک منبع آمریکایی آگاه به روزنامه پولتیکو گفت که کاخ سفید قبل از انتقال جو بایدن به آن بعد از برگزاری مراسم انتصاب شاهد عملیات نظافت«فراگیر و عمیق» می شود و ساختمان کاخ سفید بعد از ترک آن توسط تیم ترامپ برای پاکسازی هوای آن شست شو و ضد عفونی می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.