جو بایدن کاندیدای حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری امریکا اعلام کرد که فرآیند انتقال قدرت آغاز شده است.

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «جو بایدن» کاندیدای حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که برخلاف مخالفت ترامپ، فرآیند انتقال قدرت به وی آغاز شده است.

بایدن در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره فرآیند انتقال قدرت گفت: این فرآیند آغاز شده و به رسمیت شناخته نشدن پیروزی ما از سوی دولت کنونی ترامپ، چیزی را تغییر نخواهد داد. ما در هر زمانی فقط یک رئیس‌ جمهور داریم. در حال حاضر او رئیس‌جمهور است. اما بعد از آن کالج ‌های الکترال در ماه دسامبر درباره پیروز انتخابات تصمیم می‌ گیرند .اینکه رئیس‌ جمهور ترامپ بگوید که پیروز انتخابات شده است، برنامه‌ های ما را عوض نمی ‌کند.

بایدن همچنین به راه های حقوقی ترامپ برای بررسی مجدد آرا نیز اشاره کرد.

طبق گزارش رسانه‌های امریکایی، جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شده است، پیش از این وی پیروزی خود را اعلام کرده بود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی امریکا هنوز شکست خود را نپذیرفته است. دونالد ترامپ 45امین رئیس ‌جمهور آمریکا، در یک سری پیام ‌های توییتری نوشت: «نوادا در حال تبدیل شدن به «فاضلاب آرای جعلی» است.

ترامپ که در خصوص یک ایالت دیگر هم که با باز شماری آراء مواجه است، نوشت: جورجیا یک پیروزی ریاست جمهوری بزرگ است، همانطور که در شب انتخابات بود!

رئیس ‌جمهور آمریکا همچنین در پیامی توئیتری مدعی شد: ساعت 21 امشب به وقت شرق آمریکا (5:30 بامداد به وقت ایران) اسناد فساد انتخاباتی در برنامه «شان هنیتی» فاکس نیوز به نمایش گذاشته می ‌شود.

همچنین پیش از این، رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی دیگر که همه کلمات آن با حروف بزرگ نوشته شده است، بار دیگر مدعی تقلب در شمارش آرای انتخابات ریاست ‌جمهوری آمریکا شد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.