دستیاران رئیس جمهور آمریکا تلاش می کنند که ترمز زبان ترامپ را در مناظره تلویزیونی آینده بکشند.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، تیم مشرف بر ستاد تبلیغات انتخابات «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا سفارش کرده است که ترامپ طی مناظره تلویزیونی دوم با «جو بایدن» کاندیدای دموکرات ها، آرامش خود را حفظ کند و وسط حرف های رقیب خود نپرد.

برخی منابع در ستاد انتخاباتی ترامپ گفتند که دستیاران وی به ترامپ نصیحت کردند که با صدای آرام تری صحبت کند و شوخی بیشتری بکند.

تیم انتخاباتی ترامپ با این سفارش امیدوار هستند که ترامپ کاری کند بایدن «پیرمردی وراج» نشان داده شود.

این منابع بر این باورند که ترامپ باید« به رای دهندگان اجازه دهد به نفع او رای دهند و در جریان مناظره بایدن را نجات ندهد.»

دستیاران ترامپ انتظار دارند که رئیس جمهور در مناظره آینده به چیزی که درباره «هانتر» پسر جو بایدن منتشر شده است بپردازد.

روزنامه نیویورک پست چهارشنبه گذشته نامه های هانتر بایدن از طریق ایمیل را منتشر کرد و مشخص شد که بایدنِ پسر مظنون به سازماندهی دیدار نماینده شرکت گاز اوکراینی«پوریزما» با پدرش است آن زمان که جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا بوده است.

سخنگوی این شرکت در یکی از نامه ها از هانتر خواست که درباره چگونگی استفاده از نفوذش « به نیابت از شرکت» نصحیتش کند این در حالی است که ترامپ بایدن را متهم به دروغ و دست داشتن در فساد متهم کرد.

قرار است آخرین مناظره تلویزیونی میان ترامپ و بایدن قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا  روز پنجشنبه آینده در شهر«ناشفیل» در ایالت«تنسی» برگزار شود.

در این مناظره مسائلی مانند مبارزه با کرونا،اوضاع خانواده های آمریکایی، مشکلات نژادی در ایالات متحده آمریکا، مشکلات تغییرات آب و هوایی و مسائل امنیت ملی مطرح خواهد شد.

شایان ذکر است که انتخابات آمریکا در سوم نوامبر آینده برگزار می شود و طی آن رئیس جمهور و معاون وی، همه اعضای مجلس نمایندگان که تعداد آن 435 نفر است، یک سوم اعضای مجلس سنا در کنگره و 13 فرماندار ایالت ها انتخاب می شوند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.