پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

بر اساس جدیدترین نظرسنجی:

فاصله بایدن با ترامپ بیشتر شد

فاصله «جو بایدن» کاندیدای دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جدیدترین نظر سنجی از ترامپ بیشتر شده است.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، بر اساس یک نظر سنجی که مرکز پژوهش های«you gov» با درخواست شبکه تلویزیونی «سی بی اس» انجام داده است،«جو بایدن» کاندیدای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور بر «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری کنونی و رقیب اش با فاصله بیشتری پیشی گرفته است.

در این نظر سنجی از افراد درباره کاندیدایی که در صورتی که الان انتخابات برگزار شود، پرسیده شد که 52 درصد از شرگت کنندگان در نظر سنجی گفتند که آنها آماده اند رای خود را به بایدن بدهند این در حالی است که 42 درصد فقط گفتند به ترامپ رای می دهند.

بر اساس این نظر سنجی 3 درصد از شرکت کنندگان نیز گفتند که کاندیدای دیگری را ترجیح می دهند این در حالی است که 3 درصد نیز گفتند که نمی خواهند از هیچ سیاستمداری حمایت کنند.

با وجود این 49 درصد از حامیان بایدن گفتند که آنها فقط به خاطر مخالفت شان با ترامپ به کاندیدای دموکرات رای می دهند و 73 درصد از حامیان ترامپ نیز گفتند که آنها وی را تأیید می کنند زیرا از نتایج ریاست جمهوری اش راضی هستند.

این نظر سنجی از 2 تا 4 سپتامبر انجام شد و در آن 2.5 هزار نفر در سراسر ایالات متحده آمریکا شرکت کردند.

نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که فاصله بایدن با ترامپ بیشتر شده است زیرا نظر سنجی قبلی که «امرسون» اواخر ماه آگوست انجام داد نشان داد که کاندیدای دموکرات ها فقط 2 درصد از کاندیدای جمهوریخواه جلوتر است و نظرسنجی مرکز«هاریس» نیز نشان داد که معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا بر رئیس جمهور کنونی 6درصد پیشی دارد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سوم نوامبر آینده در سایه حملات متقابل شدید کاندیداها به یکدیگر برگزار می شود آن هم در زمانی که ایالات متحده آمریکا با مشکلات داخلی بزرگی مانند شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی و افزایش شدید سطح بیکاری رو به روست.

 

غرق شدن قایق ها در رژه حمایت از ترامپ

چندین قایق در رژه ای برای حمایت از رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ در دریاچه «ترویس» در ایالت «تگزاس» غرق شدند.

 پلیس محلی با صدور بیانیه خبر غرق شدن این قایق ها را اعلام کرد.

در بیانیه منتشر شده در توئیتر آمده است: « دفتر پلیس منطقه ترویس چند تماس تلفنی با درخواست کمک به قایق هایی که در رژه ای به افتخار ترامپ در دریاچه دچار مشکل شده اند، دریافت کرد. چندین قایق نیز غرق شده اند.»

تعداد قایق های غرق شده مشخص نیست و آمار دقیق آسیب دیدگان در این حادثه نیز اعلام نشده است.

رژه برای حمایت از ترامپ روز شنبه برنامه ریزی شده بود و سازمان دهندگان مراسم از شرکت کنندگان خواستند که کشتی های خود را به صورت  نماد میهن پرستی تزئین کنند. انتظار می رفت که در این مراسم بیش از ۲ هزار نفر حضور داشته باشند. بر اساس اطلاعات رسانه ها رژه های مشابه روز شنبه در «نیوجرسی» و «فلوریدا» برگزار شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.