مجری اولین مناظره ترامپ و بایدن مشخص شده که فردی جالب و با سابقه است.

 

به گزارش جماران، اولین مناظره ریاست جمهوری - سه ‌شنبه 29 سپتامبر 2020 (ساعت 4:30 صبح چهارشنبه به وقت تهران)

مکان: دانشگاه «کیس وسترن رزرو و کلینیک» کلیولند در شهر کلیولند ایالت اوهایو

میزبان: کریس والاس

مجری برنامه کیست؟

«کریس والاس» مجری برنامه «اخبار یکشنبه فاکس»، خبرنگار سیاسی کارکشته ‌ای است که همچنین در اوایل فعالیت حرفه ‌ای خود برای شبکه‌ های «ان ‌بی ‌سی و ای ‌بی‌ سی» به عنوان خبرنگار کاخ سفید و مجری برنامه‌ های «دیدار با اصحاب رسانه» و «خط شب» کار کرده است. 

 

200927114248-chris-wallace-file-super-tease

 

او که 17 سال گذشته را در شبکه خبری فاکس مشغول بوده است، تقریبا درباره تمام رویدادهای مهم سیاسی این دوره کار کرده و به عنوان مصاحبه‌ کننده ‌ای دقیق و سرسخت شناخته می ‌شود. او بعد از انتخاب باراک اوباما و دونالد ترامپ به ریاست جمهوری، توانست اولین مصاحبه شبکه خود با آنها را انجام دهد.

والاس برای مصاحبه خود با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در ژوئیه 2018 جایزه بهترین مصاحبه زنده جوایز امی را از آن خود کرد. او در این مصاحبه از پوتین پرسید چرا بسیاری از مخالفان او با سرنوشت مرگ مواجه می‌ شوند.

 

1024px-Vladimir_Putin_and_Chris_Wallace

 

در انتخابات ریاست جمهوری 2016، والاس در کنار «برت بایر و مگان کلی» میزبان یکی از مناظرات دوره مقدماتی حزب جمهوری ‌خواه بود و بعد از آن، به عنوان میزبان سومین مناظره ریاست جمهوری انتخاب شد.

مناظره 19 اکتبر 2016 میان کاندیداها، دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون، اولین باری بود که این مجری شبکه خبری فاکس میزبانی مناظره‌ ای برای انتخابات سراسری را بر عهده داشت.

والاس برای سوالات سخت خود از هر دو کاندیدا، مورد ستایش کارشناسان هر دو حزب قرار گرفت و یکی از مفسران سیاسی او را «یکی از بهترین اشخاص در این کار» توصیف کرد.

طی ریاست جمهوری ترامپ و در حالی که شبکه خبری فاکس به دلیل ستایش بی‌‌ چون و چرا از رئیس جمهور در تمام برنامه ‌های خود، به استهزاء لقب «تلویزیون دولتی» گرفته است، والاس شهرت و اعتبار خود را به عنوان یک روزنامه ‌نگار حرفه ‌ای حفظ کرد. او اقدامات دولت را مورد سوال قرار داده است و نکات مورد نظر مفسران جمهوری‌ خواه را، هم در طول مراسم رسیدگی و تایید قاضی «برت کاوانا» برای دیوان عالی، و هم طی استیضاح ترامپ، به چالش کشیده است.

در تازه‌ ترین مورد که یکی از مصاحبه‌ های فاجعه‌ بار کاخ سفید در تابستان 2020 بود، والاس در 19 ژوئیه در مقابل ترامپ نشست تا درباره طیف متعددی از مسائل بحث و گفت ‌وگو کنند. او برای درستی ‌سنجی همزمان اظهارات رئیس جمهور در طول مصاحبه و پاسخگو نگاه داشتن او برای اقدامات دولتش، مورد ستایش همکارانش در رسانه ‌ها، مفسران سیاسی، و به طور کل کاربران شبکه‌ های اجتماعی قرار گرفت.

والاس شش موضوع را برای اولین مناظره ریاست جمهوری 2020 انتخاب کرده است که هر یک 15 دقیقه را به خود اختصاص خواهد داد: سابقه ترامپ و بایدن، دیوان عالی، کووید19، اقتصاد، درگیری‌ های نژادی و خشونت در شهرها، و صحت و سلامت انتخابات.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.