یکی از اعضای سابق ستاد تبلیغات انتخاباتی ترامپ فاش کرد که رئیس جمهور آمریکا در سال 2016 ایوانکا دختر ترامپ دخترش را برای پست معاون رئیس جمهور در نظر داشت.

 

به گزارش جماران به نقل از یورونیوز،یکی از اعضای پیشین ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا می‌گوید که وی در سال ۲۰۱۶ دخترش، «ایوانکا ترامپ» را به جای مایک پنس به عنوان گزینه معاونت خود در نظر داشت.

«ریک گیتس» که در تابستان سال ۲۰۱۶ معاون رئیس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ بود در کتاب جدید خود نوشته است که نامزد جمهوریخواهان چند بار در جلسه با مشاورانش احتمال معرفی ایوانکا ترامپ به عنوان معاون خود را مطرح کرده بود. این عضو پیشین کارزار انتخاباتی رئیس جمهوری آمریکا افزوده است که دونالد ترامپ به دلیل حملات رقبایش در جریان رقابت مقدماتی حزب جمهوریخواه به دنبال فردی برای معاونت خود بود که بتواند کاملا به او اعتماد کند.

در کتاب ریک گیتس آمده است که دونالد ترامپ در جلسه با مشاورانش با طرح ایده معاونت ایوانکا ترامپ گفته بود: «او سرزنده و باهوش و زیبا است و مردم عاشقش خواهند شد!»

به گفته ریک گیتس در نهایت این خود ایوانکا ترامپ بود که از پدرش درخواست کرد تا او را از فهرست نامزدهای احتمالی برای معاونتش کنار بگذارد. ایوانکا ترامپ و «جارد کوشنر» همسرش هم اکنون به عنوان مشاور ارشد کاخ سفید فعالیت می‌کنند.

سخنگوی کاخ سفید تاکنون به ادعای ریک گیتس واکنشی نشان نداده است. کتاب ریک گیتس قرار است روز ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) یعنی سه هفته پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر شود.

«مایک پنس» معاون رئیس جمهوری آمریکا قرار است روز هفتم اکتبر (۱۶ مهر) با «کامالا هریس» معاون «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات مناظره کند. مایک پنس پیش از آنکه به معاونت ریاست جمهوری برسد فرماندار ایالت «ایندیانا» بود. او در صورت پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات پیش رو یکی از گزینه های جدی برای نامزدی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.