یکی از روزنامه نگاران روزنامه نیویورک تایمز گمانه زنی هایی درباره سلسله سکته های مغزی ترامپ را نوامبر سال گذشته مطرح کرده است.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم،«مایک پنس» معاون «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفت که وی به یاد نمی آورد که در نوامبر سال 2019 برای به عهده گرفتن احتمالی اختیارات رئیس جمهور کشور آماده شده بود.

وی در گفت و گو با شبکه «فاکس نیوز»در واکنش به گمانه زنی هایی در کتاب«مایکل اشمیدت»(روزنامه نگار نیویورک تایمز) درباره سلسله سکته های مغزی  کوچک ترامپ  در نوامبر گذشته و درخواست از پنس برای آماده شدن جهت به عهده گرفتن اختیارات رئیس جمهور در صورت انجام تدابیر در مرکز پزشکی نظامی «والتر رید»که نیاز به بیهوشی دارد،گفت که وی«به یاد نمی آورد که به او گفته شد که آماده باشد. به من خبر دادند که رئیس جمهور به پزشک مراجعه کرده است».

پنس تأکید کرد که «در آن روز چیز غیرعادی اتفاق نیفتاد».

معاون ترامپ در ادامه تأکید کرد که « اگر معاون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا باشی یکی از وظایفت این است که همیشه آماده باشد».

پنس تأکید کرد که رئیس جمهور در سلامتی کامل به سر می برد.

ترامپ نیز روز گذشته تأکید کرد که مشکل وی از سلسله سکته های مغزی کوچک که اشمیدت ذکر کرده است دروغی بیش نیست.

«شان کونلی» پزشک رئیس جمهور آمریکا نیز گفت که رئیس جمهور آمریکا در  اوضاع جسمی خوبی به سر می برد و ترامپ سکته مغزی نکرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.