حمله هکرها به بیمارستانی در آلمان باعث هرج و مرج در آن و مرگ یک بیمار شد.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، دولت آلمان در حال انجام تحقیقات درباره حمله سایبری به یک بیمارستان وابسته به دانشگاه«هاینریش هاینه» در شهر«دوسلدورف» در غرب این کشور است که به شکل غیر مستقیم منجر به مرگ یک بیمار زن شد.

مسئولان ایالت شمال«راین-وستفالیا» تأکید کردند که این حمله را هکرهای ناشناس روز پنجشنبه گذشته به منظور گروکشی از دانشگاه انجام دادند که منجر به فروپاشی شبکه داده های الکترونیکی مخصوص بیمارستان دانشگاه شد.

این حمله منجر به آشفتگی شدید در فعالیت های هفتیمن بیمارستان بزرگ در ایالت شد، امری که باعث شد بیمارستان تعداد بیماران را به شکل فوری از هزار بیمار به 550 بیمار کاهش دهد و عملیات های جراحی روزانه را نیز از 70 تا 120 به 10 الی 15 عمل جراحی کاهش داد.

در میان بیمارانی که به شکل اضطراری و در حالتی وخیم منتقل شدند یک زن بود که در نتیجه انتقالش به بیمارستان شهر«فوبرتال» شامگاه 12 سپتامبر جان خود را از دست داد.

سخنگوی بیمارستان به خبرگزاری آلمان گفت که این بیمارستان هنوز نمی تواند فعالیت های خود را به شکل معمولی انجام دهد زیرا اینترنت آن همچنان قطع است.

پلیس موفق شد با هکرها مرتبط شود و به آنها اطلاع دهد که حمله آنها منجر به توقف فعالیت های بیمارستان شده است آنها نیز به مسئولان کدی دادند که بتوانند مشکل را حل کرده و اطلاعاتی که به آنها حمله شد را از بازیابند.

دادستانی کل نیز تحقیقاتی به اتهام هک و قتل غیر عمد را آغاز کرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.