ارزش دلار و یورو به دلیل بحران های احتمالی و اوضاع نامشخص مرتبط با انتخابات آمریکا پایین خواهد آمد.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، «دمیتری بابین» کارشناس اقتصادی روس بر این باور است که «فرانک» سوئیس بهترین ارزی است که می توان برای حفظ پس انداز خود در سایه شرایط بحران کنونی در جهان، برای ماه های آینده آن را به کار گرفت.

بابین که خود کارشناس بازارهای اوراق مالی است گفت که فرانک سوئیس یکی از معدود ارزهایی است که می تواند در سایه بحران کنونی ویروس کرونا و اوضاع ژئوسیاسی متغیر ، ثبات خود را حفظ کند.

وی افزود: ارزهای اروپایی خارج از منطقه یورو، مانند کرون سوئد،فرانک سوئیس و کرون دانمارک طی شش ماه گذشته نتایج خوبی را از خود نشان دادند، تا جایی که این ارزها در رشد در برابر دلار آمریکا از ابتدای سال جاری تا کنون از یورو پیشی گرفتند.

این کارشناس روس در ادامه گفت:انتظار می رود که فرانک سوئیس رتبه خوب خود را در میان ارزها در طولانی مدت حفظ کند زیرا یکی از ارزهای اصلی است که برای حفظ پس انداز در زمان بحران ها مورد استفاده قرار می گیرد.

از سوی دیگر، این کارشناس روس هشدار داد که درخواست برای ارزهای اروپایی مختلف از جمله یورو در آینده نزدیک با توجه به افزایش خطرات ژئوسیاسی مرتبط با تنش های تجاری میان آمریکا و دیگر کشورها از جمله اروپا و مشکلات اقتصادی در اتحادیه اروپا و خطر موج دوم کرونا به شکل شدیدی کاهش پیدا خواهد کرد.

همچنین وی اشاره کرد که به دلیل ابهام در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر آینده و سیاست فدرالی آمریکا دلار آمریکا نیز بی ثبات خواهد شد اما غالبا فرانک سوئیس یکی از معدود ارزهایی است که ثبات خود را حفظ خواهد کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.