خواهر ترامپ به شکل بی سابقه ای به رئیس جمهور آمریکا حمله کرد و وی را دروغگو توصیف کرد.

 

به گزارش جماران به نقل از یورونیوز،«مرین ترامپ بری» خواهر رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی گفته است که دونالد ترامپ فردی «بی رحم» و «دروغگو» است.

روزنامه واشنگتن پست روز گذشته-شنبه- بخش هایی از سخنان خواهر دونالد ترامپ را که مخفیانه ضبط شده است منتشر کرد. مرین ترامپ بری همچنین گفته است که دونالد ترامپ به هیچ اصولی باور ندارد.

خواهر چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا به طور خاص از سیاست مهاجرتی برادرش انتقاد کرده است. مرین ترامپ بری گفته است: «او [دونالد ترامپ] فقط می خواهد رای دهندگانش را راضی کند. او هیچ اصولی ندارد.»

وی در سخنانش همچنین از توئیت های دونالد ترامپ و «دروغ های» او ابراز ناخرسندی کرده است.

سخنان مرین ترامپ بری را مری ترامپ، برادرزاده رئیس جمهوری ایالات متحده مخفیانه ضبط کرده است. مری ترامپ اخیرا کتابی نیز علیه عمویش منتشر کرده بود.

او در این کتاب که «بسیار گفته شده اما هنوز کافی نیست؛ چگونه خانواده من خطرناک ترین مرد دنیا را پدید آورد» نام دارد ادعا کرده است که دونالد ترامپ با «تقلب» توانسته بود در دانشگاه پنسیلوانیا تحصیل کند. در سخنان منتشر شده از مرین ترامپ بری نیز این ادعا تائید شده است. خواهر رئیس جمهوری آمریکا گفته است: «او به دانشگاه پنسیلوانیا رفت زیرا فرد دیگری به جای او امتحان داد.»

مرین ترامپ بری گفته است که هنوز نام فردی را که به گفته او به جای دونالد ترامپ در آزمون ورود به دانشگاه شرکت کرده بود به یاد دارد.

کاخ سفید پیش از این ادعاهای مری ترامپ در کتابش را تکذیب کرده بود. با این حال دونالد ترامپ و کاخ سفید تاکنون به اظهارات منتشرشده از مرین ترامپ بری واکنشی نشان نداده اند.

کتاب افشاگرانه برادرزاده دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در نخستین روز انتشار، نزدیک به یک میلیون نسخه به فروش رفت.

کتاب «بسیار گفته شده اما هنوز کافی نیست؛ چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد دنیا را پدید آورد» که به قلم مری ترامپ، دختر برادر بزرگ‌تر دونالد ترامپ نوشته شده است، در نخستین روز ارائه با استقبال کم‌سابقه‌ای رو به رو شد و حدود ۹۵۰ هزار نسخه شامل مدل‌های چاپی، اینترنتی و صوتی از آن به فروش رفته است.

شرکت انتشاراتی «سیمون اَند شوستر» که این کتاب را به چاپ رسانده، می‌گوید این میزان فروش یک رکورد برای این شرکت محسوب می‌شود.

این در حالی است که رئیس جمهوری آمریکا تلاش می‌کرد جلوی انتشار این کتاب را بگیرد. مری ترامپ که اکنون خود یک روانشناس است در این کتاب مطالب جنجالی بسیاری علیه عموی خود به رشته تحریر در آورده است. از آن جمله می‌توان به طرح ادعاهایی اشاره کرد که مدعی است دونالد ترامپ به همراه خواهرش پیش از مرگ برادر بزرگ‌تر او را فریب داده‌اند و اموال او را صاحب شده‌اند. آن طور که مری ترامپ در کتاب خود نوشته، ترامپ و خواهرش اجازه نداده‌اند سهم چندانی از اموال پدر به فرزاندانش برسد.

خانم ترامپ در گفتگوهایی که در هفته‌های اخیر با رسانه‌های مختلف آمریکا انجام داده می‌گوید دونالد ترامپ، بارها از الفاظ نژادپرستانه استفاده می‌کرده است. او همچنین می‌گوید اگر در کنار دونالد حضور داشته باشید، شنیدن الفاظ و عبارت‌های نژادپرستانه از او اتفاق بسیار عادی به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.