در این حادثه یک نیروی پلیس شهر میامی در فرودگاه این شهر با مشت به صورت یک زن سیاه پوست می کوبد و او را دستگیر می کند.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که یک افسر پلیس آمریکا را در فرودگاه شهر«میامی» نشان می دهد که به صورت زنی سیاه پوست مشت می زند و سپس او را نقش بر زمین کرده و دستگیرش می کند.

در این فیلم زن و افسر پلیس در فرودگاه میامی با هم بحث می کنند و زن به او می گوید: «چه کار کنی؟» در حالی که دارد به او نزدیک می شود، پلیس نیز بلافاصله به صورت زن مشت می زند و او را نقش بر زمین کرده و دستگیرش می کند.

افسر پلیس میامی مدعی است که پس از دخالت یک افسر دیگر ، زن ضربه ای به سرش وارد کرده است.

«آفردو رامیرز»مدیر بخش پلیس میامی گفت: از دیدن فیلم شوکه زده و عصبانی شدم و بلافاصله تحقیقات را آغاز کرده و دستور دادم افسرانی که در این حادثه دست داشتند اخراج شوند.

رامیرز تصریح کرد: این گونه اقدامات کار سخت پلیس را تضعیف می کند و هر پلیسی که این گونه اقدام زشتی را بکند مورد محاسبه قرار می گیرد.

«کارلوس جیمینیز» شهردار میامی در ایالت «فلوریدا» نیز گفت: این وحشتناک است. پلیس از زور بیش از حد و غیرضروری استفاده کرده است.این چیزی نیست که پلیس میامی آموزش می بینند تا انجام دهند.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که ایالات متحده آمریکا شاهد تظاهرات و اعتراض های گسترده علیه نژادپرستی و رفتار خشونت بار پلیس علیه سیاه پوستان در پی قتل«جورج فلوید» جوان سیاه پوست به دست یک پلیس سفید پوست در شهر «مینیاپولیس» در ایالت «مینه سوتا» است.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.