خودروی گشت زنی مشترک نیروهای اشغالگر آمریکایی و گروه قسد مورد حمایت آمریکا در کمین عناصر مسلح ناشناس نزدیک روستای «وسیعه» از توابع منطقه «صور» نزدیک به مرز اداری استان «حسکه» هدف قرار گرفت.

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری سانا،در پی کمین و حمله افراد ناشناس به خودروی گشت زنی مشترک نظامیان اشغالگر آمریکایی و شبه نظامیان گروه موسوم به «قسد» مورد حمایت اشغالگر آمریکا در استان «دیر الزور» در شرق سوریه یک افسر از نیروهای اشغالگر آمریکایی و دو عنصر از عناصر  قسد  کشته شدند.

خبرنگار سانا گفت: خودروی گشت زنی مشترک نیروهای اشغالگر آمریکایی و گروه قسد مورد حمایت آمریکا در کمین عناصر مسلح ناشناس نزدیک روستای «وسیعه» از توابع منطقه «صور» نزدیک به مرز اداری استان «حسکه» هدف قرار گرفت.

این خبرنگار افزود: جسد این افسر آمریکایی به پایگاه نظامی غیر قانونی «الشدادی» در حومه جنوبی الحسکه منتقل شد.

نیروهای اشغالگر آمریکایی که در سوریه و به طور خاص در رشق سوریه به طور غیر قانونی حضور دارند چند پایگاه در مناطق مختلف جزیره سوریه را ایجاد کرده اند و مدام کاروان های حامل تسلیحات وتجهیزات نظامی ولجستیک به پایگاه های غیر قانونی خود از طریق معابر وگذرگاه ها غیر قانونی با عراق ارسال می کنند تا حضور خود در جزیره سوریه به هدف سرقت نفت ومنابع زیرزمینی تحکیم کنند.

در همین حال، دولت سوریه رسما اعلام کرده است که مقصد بعدی ارتش سوریه بعد از آزادی استان«ادلب» ،شرق سوریه خواهد بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.