محموله ای شامل 680 هزار ماسک و هزاران ماسک اکسیژن از چین به سمت ایتالیا ارسال شده، اما جمهوری چک این محموله را ضبط کرده است!

به گزارش جماران؛ شیوع ویروس کرونا در اروپا باعث بروز رفتارها و اقدامات عجیب و غیراخلاقی از سوی کشورهایی شده که مدعی پیشتازی در تمدن و حقوق بشر در جهان هستند.

طبق گزارشی که بنجامین نورتون، خبرنگار گِرِی زون نیوز، تهیه کرده است این روزها کشورهای اروپایی دست به ماسک دزدی از یکدیگر می زنند!

ماجرا از این قرار است که محموله ای شامل 680 هزار ماسک و هزاران ماسک اکسیژن از چین به سمت ایتالیا ارسال شده، اما جمهوری چین این محموله را ضبط کرده است!

پیش از این هم آلمان دست به چنین اقدام شرم آوری علیه ایتالیا زده بود. چین برای ایتالیا 830 هزار ماسک ارسال کرده بود، اما آلمان آنها را ضبط کرد!

آلمان، که عملا اتحادیه اروپا را کنترل می کند، خروج تجهیزات پزشکی از خاکش را ممنوع کرده یک کامیون سوئیسی حامل 240 هزار ماسک را هم ضبط کرده است! اتریشی ها هم از این گونه اقدامات آلمان به ستوه آمدند.

نکته جالب این است که تمام این کشورها عضو اتحادیه اروپا هستند، اما در اوج چنین بحران وحشتناکی دست به چنین اقدامات کثیفی زده اند.

ایتالیا بیش از هر کشور اروپایی دیگری با کرونا درگیر است و این روزها به تجهیزات و کمک دیگران نیاز شدیدی دارد، اما از سوی این کشورهای به اصطلاح متحدش بدترین ضربات را دریافت کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.