چهل و سه نفر در آمریکا آلوده به ویروس کرونا شدند

کادر پزشکی با تابوت حاوی جسد Assunta Pastore 87 ساله که در هتل Garden در ایتالیا درگذشت. عکس: AP

 

 

به گزارش جماران، ان اچ کی نوشت:   مرکز کنترل بیماری ها در آمریکا ، شمار بیماران آلوده به ویروس کرونا در داخل کشور را چهل و سه نفر راعلام کرده است. در خانه سالمندان در ایالت واشنگتن سالمندان یکی پس از دیگری آلوده به ویروس کرونا شدند و در این میان برخی از آنان جان باختند. فرماندار واشنگتن با توجه به افزایش مبتلایان اعلام وضعیت اضطراری کرده است. 

  از هر یک از ایالت های نیویورک ،‌ رود آیلند و فلوریدا برای نخستین بار اشخاص مبتلاء‌ به ویروس کرونا گزارش شده است و در این میان بیمار آلوده به ویروس کرونا در ایالت نیویورک یک زن سی ساله بوده که به تازگی از ایران برگشته است. گفته می شود علائم بیماری کرونا در وی خفیف بوده و در منزل خود قرنطینه شده است و تحت درمان قرار دارد. 

  ویروس کرونا در خانه سالمندان در حومه سیاتل واقع در ایالت واشنگتن شیوع پیدا کرده و به گفته مقامات بهداشت محلی یک نفر هم بر اثر ویروس کرونا جان باخته است. اینسلی ، فرماندار ایالت واشنگتن ، اعلام وضعیت اضطراری کرده است و از افرادی که علائم ویروس کرونا را در خود دیدند ، درخواست کرد که منزل خود را ترک نکنند. مرکز کنترل بیماری ها در آمریکا اعلام کرد ، کیت های آزمایشگاهی که بتوان به طور مستقل از افراد آزمایش گرفت ، در همه ایالت های آمریکا توزیع شده است. این مرکز در ادامه افزود ، روند آمادگی خود را در برابر شیوع بیماری از انسان به انسان و همچنین در  برابر آنچه که در آینده اتفاق خواهد افتاد ، حفظ خواهیم کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.