درگیری ها در منطقه «جبل الزاویه» در جنوب ادلب در جریان است و اطراف محل تجمع نیروهای ترکیه در پادگان«المسطومه»نیز توسط ارتش سوریه گلوله باران شد.

 

به گزارش جماران به نقل از سانا، جنوب استان « ادلب» در شمال سوریه شاهد درگیری شدید ارتش سوریه با گروه های مسلح مورد حمایت ترکیه است.

برخی فعالان محلی گفتند که درگیری ها در منطقه «جبل الزاویه» در جنوب ادلب در جریان است و اطراف محل تجمع نیروهای ترکیه در پادگان«المسطومه»نیز توسط ارتش سوریه گلوله باران شد.

دیده بان حقوق بشر سوریه، وابسته به مخالفان سوری نیز به نقل از یک منبع محلی اعلام کرد که یک کاروان نظامی جدید نیروهای ترکیه در نزدیکی گذرگاه مرزی«کفرلوسین»متشکل از 65 خودروی نظامی که شامل سرباز و دستگاه های سنگین می شود مشاهده شده است که به سمت مناطق«احسم»،«الباره»» و اطراف«کفر نبل» در جبل الزاویه در جنوب ادلب می رود.

همزمان با آن ارتش سوریه نیز نیرو و تجهیزات بسیار زیادی را به منطقه گسیل کرد که به محورهای «کفرسجنه» و جبل الزاویه در جنوب ادلب رسیدند.

از سوی دیگر، ارتش سوریه حملات موشکی و توپخانه ای گسترده ای به استحکامات و محورهای نفوذ گروه های تروریستی وابسته به جبهه النصره در عمق استقرار آنها در روستاها و شهرک های منطقه «معره النعمان» در جنوب ادلب انجام داد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.