ارتش سوریه شهرهای «حریتان» و «عندان» را در شمال غرب حلب پس از درگیری شدید با تروریست های «جبهه النصره» آزاد کرد.

 

به گزارش جماران به نقل از المیادین، ارتش سوریه همه بخش های منطقه «جمعیه الزهراء» در غرب شهر«حلب» را آزاد کرد و با این کار حلب را به طور کامل امن کرد. امن شدن این شهر شادی مردم این شهر را در پی داشت.

ارتش سوریه همچنین شهرهای «حریتان» و «عندان» را در شمال غرب حلب پس از درگیری شدید با تروریست های «جبهه النصره» آزاد کرد.

خبرنگار المیادین در سوریه گفت که ارتش سوریه در ادامه پیشروی گسترده خود در شمال این کشور روستای«حیان» و «بیانون» و نیز «تل مصبین» در شمال حلب را پس از فرار تررویست های جبهه النصره آزاد کرد و پس از بازپس گیری منطقه «صالات اللیرمون » شهر حلب را به طور کامل امن کرد.

در پی اعلام تأمین امنیت شهر حلب به طور کامل شادی سراسر این شهر را در بر گرفت و مردم به ابراز خوشحالی پرداختند.

یک منبع نیز به المیادین گفت که افراد مسلح در پی پیشروی ارتش سوریه و نزدیک شدن به محاصره آنها در شمال حلب به سمت  شهرهای «عزه» و «عفرین» در شمال غرب استان حلب فرار کردند.

خبرنگار المیادین پیش از این گفت که ارتش سوریه همه بخش های منطقه «جمعیه الزهراء» در غرب حلب را آزاد کرد و شهر «حریتان» در شمال غرب حلب را پس از درگیری شدید با عناصر جبهه النصره آزاد کرد.

ارتش سوریه همچنین منطقه «معاره الارتیق» را در شمال غرب حلب نیز از تروریست ها بازپس گرفت.

پیش از آن ارتش سوریه روستای«رکایا» در شمال غرب شهر«خان شیخون» در شمال استان«ادلب» را در جبهه غربی جاده بین المللی«دمشق-حلب» آزاد کرده بود.

ارتش سوریه همچنین وارد مناطق «الراشدین یک، دو و سه» در غرب حلب شده بود و روستای «کفرناها» در غرب حلب و پایگاه «هنگ 46» و نیز منطقه «جمعیه الرضوان» در جنوب غرب جلب را آزاد کرده بود.

ارتش سوریه علاوه بر آن جاده «حلب- ادلب» از سمت حلب را پس از آزادی مدرسه پلیس و «جمعیات الکهرباء»،«الرحال» و «الشام» در جنوب غرب حلب بازپس گرفت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.