رئیس جمهور روسیه در ادامه تغییرات گسترده در این کشور به پارلمان این کشور پیشنهاد داد که «یوری چایکا» دادستان کل این کشور را از پستش کنار بزند و نام کاندیدای جدید این پست را نیز ارائه کرد.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، کرملین اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در ادامه تغییرات گسترده در این کشور به پارلمان این کشور پیشنهاد داد که «یوری چایکا» دادستان کل این کشور را از پستش کنار بزند و نام کاندیدای جدید این پست را نیز ارائه کرد.

دفتر رسانه ای کرملین تأکید کرد که پوتین پیشنهاد داد که چایگا به دلیل انتقال به کار دیگر از مقام خود برکنار شود و این را به مجلس فدرال، غرفه علیای پارلمان روسیه ارائه کرد و «ایگور کراسنوف» معاون رئیس کمیته تحقیقات روسیه را با توجه به کارش برای پست دادستانی کل روسیه پیشنهاد کرد.

5e258b154c59b705ec0e939a

این تغییر در حالی صورت می گیرد که دولت این کشور نیز شاهد تغییرات بود و «دمیتری مدودوف» نخست وزیر سابق و دولتش در 15 ژانویه در چارچوب طرح های اصلاحی در پیام سالیانه پوتین به جمعیت فدرال روسیه استعفا کرد. پس از آن نیز «میخائیل میشوستین» رئیس سابق سازمان مالیات مامور به تشکیل دولت جدید شد.

پوتین رئیس جمهور روسیه در شانزدهمین سخنرانی سالیانه خود در شورای فدرال که مقارن با بیستمین سالگرد به قدرت رسیدن وی بود، هم اعلام کرد که به دنبال اصلاحات اقتصادی است و هم مهمتر از آن از اصلاحات سیاسی سخن گفت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.