آمار استعفا و اخراج مقام‌ ها در دولت ترامپ» در مقایسه با دولت‌ های پیشین بسیار بالاست.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، سی ان ان گزارش داد «کوین مولی» دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور سازمان های بین المللی از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.

بر این اساس، کوین مولی که از ماه مارس 2018 به عنوان دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور مربوط به سازمان‌ های بین‌ المللی فعالیت کرده است، اواخر ماه آینده میلادی کناره‌ گیری می‌ کند.

دستیار وزیر خارجه آمریکا به سوء مدیریت متهم شده است.

وی خبر کناره گیری خود را از طریق یادداشتی به اطلاع همکارانش اعلام کرد.

تصمیم وی برای کناره‌گیری در حالی رسانه ای شده است که وزارت خارجه آمریکا هفته گذشته نظارت‌ های شدیدی بر فعالیت‌ های وی از جمله سفرهایش اعمال کرد.

در گزارش اداره بازرسی کل وزارت خارجه آمریکا که در ماه اوت منتشر شده، آمده  است که: «شواهدی درباره ضعف‌ های مدیریتی و رهبری و بدرفتاری با کارکنان بخش تحت مدیریت وجود دارد.»

مولی و «ماری استال» مشاور ارشد سابقش دیپلمات‌ هایی را که در دولت‌ های پیشین آمریکا فعالیت کرده بودند، اذیت و مجازات می‌ کردند.

بازرسی کل وزارت خارجه ماه اوت گزارشی منتشر کرد که در آن به تفصیل به شواهد مربوط به نقائص مدیریتی و سوء رفتار با کارکنان تحت مدیریت مولی استناد شده بود. در آن گزارش به نگرانی‌ های مطرح شده از طرف کارکنان در مورد مولی و استال اشاره شده بود.

استال اوایل سال جاری میلادی از وزارت خارجه آمریکا رفت و مولی نیز اتهامات وارده را رد کرده است.

آمار استعفا و اخراج مقام‌ ها در دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در مقایسه با دولت‌ های پیشین بسیار بالاست. در تازه‌ ترین مورد، «ریک پری» وزیر انرژی آمریکا گفته که به زودی این وزارتخانه را ترک می‌ کند. ترامپ «دن برویلت» معاون وزیر انرژی را به عنوان جانشین پری معرفی کرده است.

در هفته‌ های اخیر وزارت خارجه آمریکا نیز با سیل استعفا روبرو بوده است؛ هفته گذشته «مایکل مک‌ کینلی» مشاور ارشد وزیر خارجه آمریکا در اعتراض به عدم حمایت «مایک پومپئو» از مقام‌ های درگیر در پرونده اوکراین گیت استعفا کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.