نصرت الله لطفی عصر جمعه در حاشیه راهپیمایی نمازگزاران قمی در حمایت از سپاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه آمریکا با تروریست نامیدن سپاه، وحشت و هراس خود از اقتدار نظام دینی را به وضوح نشان داد، افزود: سپاه نیرویی انقلابی و برآمده از متن مردم است و فقط محدود به یک تعداد خاصی از جامعه نیست.
وی با تاکید بر اینکه همه مردم ایران، سپاهی بودن را برای خود یک افتخار بزرگ می دانند، گفت: حضرت امام خمینی(ره) نیز خود را سپاهی می دانستند و به حق فرمودند اگر سپاه نبود، کشور نیز وجود نداشت.
لطفی همچنین منشاء اقدام نابخردانه دولتمردان آمریکا را در اقتدار و توانمندی سپاه توصیف کرد و افزود: سپاه که دیروز در جبهه حق علیه باطل و جبهه مقاومت و دفاع از حرم حضرت زینب (س) حضور داشت، امروز در عرصه کمک رسانی به سیل زدگان کشور حضوری جهادگونه دارد.
وی تصریح کرد: خداوند دشمنان نظام اسلامی را از احمق ها قرار داده است و این حماقت ها باعث شد بیشترین مشارکت ها را در بزرگداشت سپاه شاهد باشیم و مسئولان، نمایندگان مجلس و امامان جمعه دوشادوش مردم قدرشناس با پوشیدن لباس سپاهی مشتاقانه به صحنه آمدند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم همچنین گفت: اقدام به موقع وزیر امور خارجه و شورای عالی امنیت ملی در قرار دادن ستاد مرکزی ارتش آمریکا در گروه های تروریستی جای تقدیر و سپاس دارد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با یک کار جهادی و انقلابی این سیاست را دنبال کنند‌.
نمازگزاران قمی همگام و همصدا با مردم اقصی نقاط کشور با برپایی راهپیمایی باشکوه اقدام خصمانه دولتمردان آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی را به شدت محکوم کردند.
دونالد ترامپ رئیس ‌جمهوری آمریکا دوشنبه هفته جاری با انتشار بیانیه ‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌ های تروریستی قرار می ‌دهد
در پی اعلام این تصمیم، محمدجواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری و رییس شورای عالی امنیت ملی پیشنهاد کرد که آن شورا نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به «سنتکام» را در فهرست گروه های تروریستی قرار دهد.
شورای عالی امنیت ملی نیز به دنبال اقدام خصمانه دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی، در اقدامی متقابل دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا موسوم به سنتکام را از گروه های تروریستی معرفی کرد.
7403 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.