رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در حساب توئیتر خود نسبت به انتقاد سر کیم داروک، سفیر انگلیس در واشنگتن که وی را «بی‌کفایت» توصیف کرده بود، بار دیگر واکنش نشان داد.

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری آناتولی، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به انتقادات سفیر انگلیس در واشنگتن از وی اظهار داشت «او آدم بسیار احمقی» است.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در حساب توئیتر خود نسبت به انتقاد سر کیم داروک، سفیر انگلیس در واشنگتن که وی را «بی‌کفایت» توصیف کرده بود، بار دیگر واکنش نشان داد.

ترامپ در این پیام عبارت «احمق» را برای داروچ به کار برده و نوشت:«سفیر سهل‌ انگاری که انگلیس به آمریکا قالب کرد، کسی نیست که ما را به وجد بیاورد؛ آدم بسیار احمقی است. او باید پیش از هر چیز با کشورش و نخست وزیر ترزا می درباره مذاکرات ناموفق برگزیت صحبت کند.»

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا روز گذشته نیز در واکنش به اظهارات داروچ اظهار داشت: «دیگر با او کاری نخواهیم داشت.»

بنابراین گزارش، سر کیم داروک در یادداشت‌های لو رفته خود سیاست‌ ترامپ در قبال ایران را «غیرمنسجم» و «آشفته» توصیف کرده و گفت که به اعتقاد وی احتمال بهبود این سیاست بعید است.

داروک در یکی از این یادداشت‌های محرمانه‌اش که برای نخستین بار توسط روزنامه «دیلی میل» به چاپ رسید، گفت: واقعا بر این باور نیستیم که دولت ترامپ کمتر ناکارآمد، غیرقابل پیش‌بینی، جناح‌گرا و از حیث دیپلماتیک نیز کمتر بی‌عرضه و بی‌کفایت باشد.

وی همچنین کاخ سفید تحت کنترل دونالد ترامپ را «ناکارآمد» معرفی کرده و افزود: دوره ریاست جمهوری ترامپ ممکن است به بی‌آبرویی ختم شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.