نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی شب گذشته با انجام عملیات پهپادی در جنوب عربستان، نیروگاه برق «تهامه» و فرودگاه «ابها» را هدف قرار دادند.

به گزارش جماران به نقل از المسیره، انصار الله یمن به یکی از فرودگاه های عربستان و یکی از تأسیسات برق این کشور حمله کردند.

نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی شب گذشته با انجام عملیات پهپادی در جنوب عربستان، نیروگاه برق «تهامه» و فرودگاه «ابها» را هدف قرار دادند.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن شب گذشته در یک نشست خبری گفت که یگان پهپادی یمن نیروگاه برق التهامه در ابهاء عربستان سعودی را با پهپادهای 2K مورد هدف قرار داد.

یحیی سریع گفت که در عملیات نخست، فرودگاه بین‌المللی ابهاء با حملات متعدد پهپادهای K2 مواجه شد که در این حملات آشیانه جنگنده‌های سعودی و اهداف نظامی دیگر با دقت بسیار زیاد هدف قرار گرفت که در پی آن فعالیت‌های فرودگاه ابهاء متوقف گردید.

وی افزود: در عملیات دوم، نیروگاه برق تهامة با تعدادی از پهپادهای K2 مورد هدف قرار گرفت و حمله به این نیروگاه مستقیم و دقیق انجام شد.

این مقام نظامی یمن گفت که این حملات واکنش طبیعی و مشروع به حملات ائتلاف متجاوز سعودی است که طی 48 ساعت گذشته 32 حمله هوایی به مناطق مختلف یمن انجام داد.

بنابراین گزارش، نیروی پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن دو روز پیش نیز حملاتی را با استفاده پهپادها به فرودگاه های «جیزان» و ابها انجام داد و طی آن آشیانه های جنگنده های ارتش عربستان و دیگر اهداف نظامی را داخل این دو فرودگاه هدف قرار دادند و منجر به تعطیلی این دو فرودگاه شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.