جورج نادر 60 ساله آمریکایی لبنانی تبار است و برای حکومت های خاورمیانه به عنوان واسطه فعالیت کرده است و نیز به عنوان مشاور «محمد بن زاید آل نهیان» ولیعهد ابوظبی کار کرده است.

 

به گزارش جماران به نقل از المیادین،وزارت دادگستری آمریکا اعلام کر که «جورج نادر»تاجر آمریکایی لبنانی تبار به اتهام در اختیار داشتن مواد مستهجن برای کودکان بازداشت شد.

نادر به دلیل وساطت هایش نزد حکومت های خاورمیانه در زمان ایفای نقش در ستاد تبلیغات انتخاباتی«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا مشهور شده است. وی یکی از شاهدان در تحقیقات مرتبط با دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست.

نادر 60 ساله آمریکایی لبنانی تبار است و برای حکومت های خاورمیانه به عنوان واسطه فعالیت کرده است و نیز به عنوان  مشاور «محمد بن زاید آل نهیان» ولیعهد ابوظبی کار کرده است.

نام جورج نادر با تحقیقات مرتبط با دخالت روسیه در انتخابات آمریکا گره خورده است زیرا وی یکی از شاهدانی بوده است که سال گذشته در برابر «روبرت مولر» بازپرس ویژه شهادت داده است. اسناد و مدارک مولر نشان می دهد که نادر در زمینه ارتباط میان روس ها و ستاد تبلیغاتی ترامپ برای بهبود روابط میان ایالات متحده آمریکا و روسیه نقش داشته است.

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که نادر در فرودگاه«جان اف.کندی» در نیویورک به اتهام در اختیار داشتن مواد مرئی مستهجن برای کودکان» بازداشت شد و بازداشت اش بنابر کیفرخواستی صورت گرفت که 13 ماه پیش صادر شد اما این کیفرخواست اعلام نشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.