زلزله ساعاتی قبل از رسیدن«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به پایتخت ژاپن رخ داده است.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، صبح امروز شنبه حومه توکیو پایتخت ژاپن شاهد زلزله ای شدید شد که شدت آن به 5.1 درجه در مقیاس ریشتر رسید.

سازمان هشدار زلزله ها در ژاپن اعلام کرد که این زلزله خطر وقوع سونامی را به وجود نیاورده است.

شبکه  تلویزیونی «ان اچ کی» ژاپن نیز گزارش داد که زلزله شرق ژاپن را به لرزه در آورد و منجر به تکان خوردن ساختمان ها در توکیو شد. این حادثه ساعاتی قبل از رسیدن«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به پایتخت ژاپن رخ داده است.

این زلزله در جنوب شهر «چیبا» واقع در 60 کیلومتری جنوب شرق ترکیه رخ داده است؛ همان جایی که قرار است ترامپ به همراه «شینزو آبه» فردا یکشنبه گلف بازی کند.

قرار است ترامپ به همراه«ملانیا ترامپ» همسرش امروز به توکیو برسند. سفر ترامپ و همسرش به ژاپن چهار روز طول می کشد.

در همین، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در آسمان و در هواپیمایش در توئیتی در حساب شخصی اش در توئیتر نوشت: «به همراه ملانیا بانوی نخست آماده فرود در ژاپن می شوم و به زودی با همه دیدار می کنم.»

این توئیت 20 دقیقه قبل از فرود هواپیمایش در فرودگاه توکیو پایتخت ژاپن در توئیتر منتشر شد.

رسانه های ژاپن نیز اعلام کرد که دستگاه امنیتی در توکیو به حالت آماده باش کامل در آمده است و تعداد نیروهای امنیتی در فرودگاه ها و خیابان ها در زمان سفر چهار روزه ترامپ افزایش می یابد.

انتظار می رود که بارزترین ایستگاه ترامپ در این سفرش دیدار با «نارو هیتو» امپراتور و ضیافت شامی است که در کاخ امپراتوری برگزار می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.