روسیه در واکنش به افزایش نیروها و تجهیزات ناتو در منطقه بالتیک، نیروهای نظامی خود در استان«کالینینگراد» در نزدیکی مرز آلمان در غرب این کشور را با هنگی از جنگنده ها تقویت کرد.

به گزارش جماران به نقل از اینترفاکس، روسیه در واکنش به افزایش نیروها و تجهیزات ناتو در منطقه بالتیک، نیروهای نظامی خود در استان«کالینینگراد» در نزدیکی مرز آلمان در غرب این کشور را با هنگی از جنگنده ها تقویت کرد.

یک منبع آگاه گفت: در چارچوب گروه هوایی دریایی وابسته به ناوگان روسیه در بالتیک هنگ کاملی از جنگنده های«سوخو27» تشکیل شده است.

وی افزود: تشکیلات هوایی جدید به هنگ بمب افکن هایی ملحق می شود که پیش از این تشکیل شده و در غرب کشور مستقر شده بود.

پیشتر دفتر رسانه ای ناوگان بالتیک اعلام کرد که تیم های هنگ جنگنده ها طی روزهای اخیر آموزش هایی برای هدایت هواپیماهای شان انجام دادند و نبردهای هوایی آموزشی به وسیله جنگنده های سوخو27 انجام دادند که طی آن اهداف دشمن رهگیری شده و مجبور به فرود آمدن در فرودگاه شده است.

لازم به ذکر است که تشکیلات نیروی زمینی وابسته به نیروهای ارتش روسیه در کالینینگراد که شامل لشکر11 نیروی ساحلی و نیروی زمینی وابسته به ناوگان بالتیک  می شود با هنگی از تانگ ها تقویت شده است.

لشکر موشکی مستقر در این منطقه روسیه در ساحل دریای بالتیک نیز سال گذشته مجهز به سامانه های موشک های بالستیک«اسکندر ام» پیشرفته شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.