در این حمله ،جنگنده های ارتش رژیم اسرائیل منطقه «وادی العیون» در استان«حماه» را با موشک هدف قرار دادند که پدافند سوریه موفق شد شماری از موشک های شلیک شده را سرنگون کند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه( سانا) پدافند هوایی سوریه امروز سه شنبه با یک حمله هوایی اسرائیل مقابله کرد.

در این حمله ،جنگنده های ارتش رژیم اسرائیل منطقه «وادی العیون» در استان«حماه» را با موشک هدف قرار دادند که پدافند سوریه موفق شد شماری از موشک های شلیک شده را سرنگون کند.

یک منبع نظامی به خبرگزای سانا گفت که با موشک های شلیک شده در این تجاوز مقابله شد و شماری از آنها سرنگون شدند و هواپیماهای مهاجم نیز مجبور به فرار شدند.

این منبع تأکید کرد که هواپیماهای اسرائیلی در ارتفاع پایین از غرب بیروت نفوذ کرده و به سمت شمال رفتند و برخی از مراکز نظامی سوریه در استان«طرطوس» و «حماه» را مورد تجاوز قرار دادند.

برخی منابع از سرنگونی 5 موشک شلیک شده در تجاوز هوایی اسرائیل به منطقه وادی الیعون خبر می دهند.

یک منبع در بیمارستان«مصیاف» در ریف حماه نیز گفت که در این تجاوز هوایی اسرائیل یک نفر جان باخت و چهار غیرنظامی زخمی شدند.

یک منبع امنیتی سوری نیز گفت که پدافند هوایی سوریه توانست شماری از موشک هایی که توسط هواپیماهای اسرائیلی به مراکز نظامی در ریف های حماه و طرطوس شلیک شدند را منحرف کند.

این منبع در گفت و گو با خبرگزاری اسپوتنیک گفت که ایستگاه های جنگ الکترونیکی سوریه توانستند که شماری از موشک های اسرائیلی را از مسیر خود منحرف کرده و از رسیدن به اهداف شان جلوگیری کنند.

این منبع امنیتی تأکید کرد که همه موشک های شلیک شده در تجاوز هوایی امروز توسط پدافند سوریه سرنگون شدند.

آخرین تجاوز اسرائیل به اراضی سوریه ماه جولای صورت گرفت که در جریان آن یک مرکز نظامی در شمال فرودگاه نظامی «نیرب» در «حلب» هدف قرار گرفت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.