به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز دوشنبه در نشست ورزشکاران و اعضای سازمان های مردم نهاد (سمن) شهرستان های جنوبی استان بوشهر با حضور وزیر ورزش و جوانان افزود: در این ارتباط نامه ای تنظیم شده و بزودی تقدیم رئیس جمهوری می شود.
وی بیان کرد: انتظار داریم با اهتمام ویژه هیات دولت مشکل آلودگی عسلویه و مناطق پیرامونی آن برطرف شود.
گراوند در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با وجود همه محدودیت های اعتباری در هفته دولت بیش از 10هزار میلیارد ریال پروژه در استان بوشهر به بهره برداری می رسد.
وی افزود: برخی از این پروژه ها بواسطه شرایطی که دارند بهره برداری از آنها موکول به حضور اعضای هیات دولت در استان بوشهر شده است.
نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: 170 تیم ورزشی در 27 رشته در این چهار شهرستان فعالیت دارند.
سکینه الماسی افزود: بجز کنگان، سه شهرستان دیگر استخر مناسب و دیر و عسلویه نیز خوابگاه ورزشکاران ندارند که انتظار داریم در راستای برطرف کردن این کمبودها گام های اساسی برداشته شود.
وی در ارتباط با تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تنها نماینده استان بوشهر در لیگ برتر بااخلاق‌‎ترین هواداران کشور را به خود اختصاص داده است.
الماسی افزود: استان بوشهر و بویژه مناطق جنوبی آن توانمندی خوبی در رشته فوتبال دارند که برای شکوفایی استعدادهای موجود در منطقه باید بصورت ویژه از آنها حمایت شود.
وی یادآور شد: اکنون شهرستان های جم و کنگان به ترتیب 13 و 15 هزار و شهرستان های دیر و عسلویه هر کدام 11 هزار نفر ورزشکار حرفه ای دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: پیش از سال 1392 در استان 90 طرح نیمه‌تمام ورزشی داشت که تکمیل آنها نیازمند یکهزار میلیارد ریال اعتبار بود.
احمد بهروزیان فر افزود: تاکنون 75 درصد این طرح‌ها به پایان رسیده و تا دهه فجر نیز 90 درصد آنها به بهره‌برداری می ‌رسد.
عبدالنبی یوسفی فرماندار عسلویه گفت: 11 هیات ورزشی و 12 سازمان مردم نهاد در این شهرستان فعالیت دارند که ایجاد خوابگاه ورزشکاران یکی از مطالبات این قشر است.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.