به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز یکشنبه در نشست هم اندیشی سا زمان های مردم نهاد و بانوان شهرستان دشتی افزود: یکی از نقاط ضعف دولت با وجود اقدامات مهم که صورت گرفته نداشتن برنامه برای گزارش دهی خدمات انجام شده است و معیار بررسی عملکرد مدیران استان در سال آینده ارتباط آنها با رسانه هاست.
خورشیدی به هفته غدیر اشاره کرد و ادامه داد: میراث ماندگار امیر المومنین نهج البلاغه است و امیدواریم این کتاب مقدس مهجور نماند و عامل به معارف اهل بیت (ع) باشیم.
وی بیان کرد: خدمت به مردمی که هشت سال جگرگوشه های خود را فدای ایران کردند مدال افتخاری است که به ما اعطا شده و روا کردن حوائج مردم نعمتی بزرگ است.
خورشیدی ادامه داد: مدیران باید ارتباط خود را با مردم بیشتر کنند زیرا مدیری که با مردم ارتباط نداشته باشد نمره خوبی دریافت نمی کند.
وی، از اقدامات خوب فرمانداری دشتی در راه اندازی میز خدمت در مساجد و مصلای نماز جمعه و حضور مستمر در روستاها دربین مردم قدردانی کرد.
خورشیدی بیان کرد: باید این گونه برنامه ها توسط سایر مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر گسترش و توسعه یابد تا اعتماد عمومی جامعه نسبت به دولت و برنامه های آن افزایش یابد.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.