به گزارش ایرنا، یلدا دارابی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: توسعه زیرساخت‌های درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر را به عنوان اولویت در دستور کار داریم که در این ارتباط طرح‌های مهم در دست اجراست.
وی بیان کرد: طرح احداث درمانگاه تامین اجتماعی جم و پلی کلینیک برازجان در مرحله اسکلت بندی ساختمان است و درمانگاه تامین اجتماعی دیر نیز اسکلت بندی ساختمان آن به پایان رسیده است.
دارابی در باره روند اجرایی طرح های درمانی خورموج، دلوار و دیلم گفت: درمانگاه های تامین اجتماعی خورموج در مرحله تجهیز کارگاه، دیلم تغییر کاربری از اداری به درمانی و دلوار طراحی نقشه است.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر توسعه بیمارستان‌های مهر برازجان و حضرت نبی اکرم (ص)عسلویه را از برنامه های این مدیریت در سال جاری برشمرد و گفت: در هر 2 مرکز یاد شده مجوزهای لازم به منظور توسعه گرفته شده و در مرحله طراحی نقشه است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون شمار مراجعان به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان بوشهر افزایش 5 درصدی داشته است.
دارابی ادامه داد: در این مدت ویزیت سرپایی 6 درصد، تعداد بستری‌شدگان 10 درصد و ضریب اشغال تخت ها نیز 4 درصد رشد داشته است.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.