به گزارش ایرنا، عباس جمشیدی روز یکشنبه در آیین معارفه سرپرست بیمارستان سلمان فارسی بوشهر افزود: توسعه خدمات درمانی به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های دولت در دستور کار است و در این ارتباط تاکنون خدمات ارزنده ای در بخش سلامت به مردم ارائه شده است.
وی با اشاره به طرح تحول سلامت بیان کرد: این طرح از موفقیت‌ها و دستاوردهای دولت یازدهم باست و اکنون نیز با وجود همه مشکلات و کمبود منابع اعتباری خدمات ارزنده‌ای در حوزه بهداشت و درمان به مردم ارائه می‌شود.
جمشیدی ادامه داد: در دولت یازدهم بر اساس پیش بینی های انجام شده طرح تحول سلامت به عنوان راه برون رفت از تنگناهای درمانی پی ریزی شد و فراهم کردن شرایط اجرا این طرح و بستر سازی مناسب گامی در راستای ارتقای کیفیت خدمات درمانی خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیمارستان سلمان فارسی را یکی از مراکز درمانی مهم و تاثیر گذار در استان بوشهر برشمرد و گفت: بیمارستان سلمان فارسی به عنوان بزرگترین مرکز درمانی تامین اجتماعی و دومین مرکز بزرگ درمانی در استان با داشتن نیروهای توانمند و زحمتکش در افزایش رضایتمندی و ارائه خدمت درمانی مطلوب به مردم استان عملکرد بسیار خوبی داشته است.
فرماندار بوشهر افزود: این مرکز درمانی در استان با اهتمام ویژه در اجرای برنامه نظام تحول سلامت، توسعه و ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی نقشی مهم و موثر در پیشبرد اهداف درمانی استان داشته است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: دایره خدمت‌رسانی تامین اجتماعی در استان بوشهر رو به افزایش است.
یلدا دارابی اظهار داشت: برای گسترش خدمات درمانی تلاش‌های خوبی تاکنون صورت گرفته و طرح‌هایی مهم در دست اجراست.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در ارتباط با بیمارستان سلمان فارسی بیان کرد: بیمارستان سلمان فارسی به عنوان بزرگترین مرکز درمانی تامین اجتماعی استان بوشهر در ارزیابی استانداردهای اعتبار بخشی رتبه 2 در بین بیمارستان‌های همتراز و رتبه سه در میان مجموع بیمارستان‌های تامین اجتماعی را داراست.
در این آیین جلال شجاعت به عنوان سرپرست بیمارستان سلمان فارسی معرفی شد.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.