به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز یکشنبه در نشست ستاد گرامیداشت دفاع مقدس استان بوشهر با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی افزود: یکی از برنامه‌های مهم این هفته برگزاری رژه نیروهای مسلح در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها است.
وی بیان کرد: هماهنگی و تدابیر لازم برای اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سراسر استان بوشهر انجام شده که همکاری قشرهای مختلف مردم در برنامه‌های این هفته مهم و ضروری است.
خورشیدی گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی حاصل ایثارگری‌هاو شجاعت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ویژه فداکاری شهدا، آزادگان و جانبازان است.
وی افزود: هر چند همه رزمندگان در دوران دفاع مقدس افتخار آفریدند ولی آزادگان مشقات و سختی‌های فراوانی دیدند که همه نوع ایثار و از جان گذشتگی در آزادگان وجود دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: در این ارتباط هفته دفاع مقدس فرصتی مهم است که به ایثارگران از جمله آزادگان رسیدگی شود.
وی تاکید کرد: یادگاران هشت سال دفاع مقدس باید مورد توجه قرار بگیرند و مسئولان باید ایثارگران را دریابند.
خورشیدی، دفاع مقدس را عامل انسجام ملت بزرگ ایران دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس همه ملت به دور از اختلافات و سلیقه‌ها افتخار آفریدند و باید به عنوان عامل انسجام در جامعه به آن پرداخته شود.
وی با اشاره به شرایط حاکم در جامعه افزود: خروج غیر اخلاقی و خارج از عرف بین‌الملل رئیس جمهوری آمریکا از برجام و ایجاد تحریم‌های مختلف مشکلاتی درجامعه ایجاد کرده که باید تقویت اتحاد و انسجام مورد توجه قرار بگیرد و هفته دفاع مقدس به عنوان عامل انسجام و اتحاد معرفی شود.
خورشیدی با تاکید بر بازگویی محبت‌ها و مهربانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس تاکید کرد: هنر همه هنرمندان این باشد که اقتدار، محبت، مهربانی‌ها و انسجام دوران دفاع مقدس درجامعه بازگو و ترویج شود.
وی اضافه کرد: برای ایجاد موزه دفاع مقدس جانمایی و تملک زمین با همکاری نیروهای نظامی مورد توجه قرار گیرد تا در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شاهد اجرا و افتتاح فاز نخست آن باشیم.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.