عباس امید روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در سنوات گذشته اعتباری از محل ارزش افزوده اختصاصی به دهیاری ها برای طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان کمک می شد اما برای کلاس های تقویتی کنکور 96 - 97 این شهرستان انجام نشد که می توانست در کسب موفقیت بیشتر داوطلبان کنکور موثر باشد.
وی اظهارداشت: خیران این شهرستان که همواره در کارهای عام المنفعه مشارکت دارند در زمینه کمک به طرح تقویت بنیه علمی مساعدت کردند.
امید، پارس جنوبی را حامی قوی طرح تقویت بنیه علمی در جنوب استان بوشهر دانست و گفت: باوجود رایزنی و قول هایی که در سفر سال گذشته به جم و پارس جنوبی برای حمایت از طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان شهرستان دیلم گرفته شد، اما در عمل تحقق نیافت.
مدیر آموزش وپرورش دیلم اظهارداشت: باهدف توانمندسازی آموزگاران و بررسی مشکلات کتاب های درسی، آموزش و باز آموزی دانش تخصصی، امسال برای نخستین بار مولفان کشوری به این شهر سفر می کنند.
وی با اشاره به نقدهای صورت گرفته به آموزش وپرورش این شهرستان درمورد عملکرد ضعیف داوطلبان در کنکور گفت: نقدها را با کمال میل می پذیرم و همه تلاش خود را برای حل آنها بکار می بندم اما منتقدان سعی کنند نقدهایشان به سمت اشخاص نباشد و مسیر نقد را منحرف نکنند.
امید یادآورشد: موسسه خیریه فردای سبز این شهرستان مصوب کرد که ماهانه به سیدعلی حسینی و یاسمن گشتی نفرات برتر کنکور امسال 2 میلیون و 500 هزارریال به مدت یکسال پرداخت کند.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6164/7215/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.